Apple může uvažovat o rozšíření svého marketingového oddělení

Kalifornská společnost bude hledat velké množství kreativ pro své interní marketingové oddělení.
Po několik týdnů, po letech omezení velikosti a typu kreativního talentu, který má společnost k dispozici, některé hlasy, americká nadnárodní korporace výrazné rozšíření reklamního a marketingového oddělení.
Manažer blízký společnosti je členem stávající skupiny 300 kreativ. Navýšení na 500 nebo 600 zaměstnancůJinými slovy, mohou téměř zdvojnásobit počet kreativních profesionálů dostupných ve společnosti.
Za vlády Steva Jobse byl zjevně velmi přísný v počtu lidí, kteří tvořili zvolenou skupinu. Oddělení, které částečně neroste úměrně s astronomickým růstem společnosti Jobs chtěl, aby byl Apple známý spíše jako produktová společnost než jako marketingová společnost.
Mohlo by vás zajímat: Steve Jobs na iPadizate
Říkají, že Apple začal najímat reklamní manažery s kreativními zkušenostmi, aby pomohl značkám a agenturám vytvářet lepší reklamy pro systém iAd. Ale teď jsem se také díval schopnosti pracovat na vlastní značceSnaží se zvýšit laťku ve svých řadách, pokud jde o vedoucí kreativní ředitele a osoby odpovědné za inovace. V rámci hledání nových odborníků by se již obrátili na starší inzerenty známé svou prací.
Práce v Apple: sen nebo noční můra pro dobrou kreativu?
Práce pro Apple však nemusí být snem každého. Zdá se, že pracovní systém může být pro některé kreativy trochu omezující, protože Mimo ekosystém, který tvoří jeho produkty a funkce, je malý prostor pro inovace.. Na druhou stranu, stejně jako jiné nadnárodní společnosti v tomto odvětví, se uzavírají pouze smlouvy, což může představovat obrovskou zátěž při jednání pouze s jedním zákazníkem a jedním typem produktu pro kreativu.
Ano, Steve Jobs byl známý tím, že sledoval všechny produkty Apple a dokonce dosahoval sdělení značky. Po jeho smrti se hodně spekulovalo, zda by bez jeho dohledu mohla být reklama a marketing vážně poškozena. Několik sázek, protože panování Cupertina bude pokračovat i přes zmizení klíčové tváře značky.
Jak uvádí Adage, studie Národní asociace inzerentů v USA ukázala, že: Zvýšené investice do marketingu ve společnosti mohou být způsobeny snahou snížit náklady spojené s outsourcingem.. Motivace společnosti Apple však nemusí pocházet pouze z touhy po vyšší efektivitě, ale také z touhy udržet duševní vlastnictví na svých hranicích a zvýšit kontrolu i práva na tvůrčí práci.