Apple plánuje zavést nový věrnostní program nebo program odměn zaměřený na propagaci Apple Pay na WWDC: „Ocenění Apple Pay“ A rozhodně to nebude jediná zpráva o Apple Pay během červnového WWDC. O tomto věrnostním programu se ví málo nebo nic, ale na jeho fungování budeme muset počkat jen velmi málo, protože za méně než dva týdny nám WWDC přinese všechny novinky v Mapách, Apple Pay, iOS 9 a mnohem více. bude to. Nezapomeňte na nejnovější zprávy.
Tyto informace zveřejnil The New York Times a navíc se od počátku Apple Pay objevují pověsti a jen málo věcí může uživatele přinutit více než odměnou v podobě šeků nebo bodů, aby si přizpůsobil své platby a utratil je. zase v těchto institucích, kde platíme pomocí Apple Pay. AToto nové opatření bude dobré nejen pro růst Apple a Apple Pay, ale také pro zúčastněné podniky, protože nakupující najdou ještě jeden důvod k návratu do svých obchodů.
Analytici odhalili novou funkci v Apple Pay, programu odměn, který „nutí“ uživatele a zákazníky k návratu k zúčastněným prodejcům. Zaměstnanci blízcí Apple Pay říkají, že tato nová funkce vyjde v červnu příštího roku a Apple bude obdivovat New York Times, jak, kdy a kde není známo.
Proto se dá říci jen málo nebo nic o tom, jak se to vyvine. Fungování tohoto věrnostního systémuco Bude to karta ve stylu Travel Club, ale je virtuálnínebo naopak, každá organizace může přidat k vašemu účtu Apple vlastní a přizpůsobenou virtuální kartu. Budeme se těšit na WWDC 15.
Na druhou stranu, Existují pověsti, že tento program lze integrovat do iAd a iBeaconsTakže s reklamami, které dostáváme na naše zařízení v obchodech prostřednictvím správců Bluetooth LE nebo prostřednictvím geolokace, upřímně doufáme, že tomu tak není.