Aplikace

Automobilový systém společnosti Google je ve Spojených státech považován za řidiče. Tato třída je důležitým krokem v uspořádání vozidel. Když mluvíme o právním problému týkajícím se autonomních automobilů, vždy existuje prominentní otázka: kdo…

Důležitý krok v uspořádání vozidel této třídy.

Když hovoříme o právním problému týkajícím se autonomních automobilů, vždy vyvstává otázka: kdo je odpovědný za vozidlo, stroj nebo spolujezdce? Problém je stále nejasný, ale nyní můžeme být blíže k dosažení správné regulace díky Googlu.

4. února Google, Národní správa bezpečnosti silničního provozu (NHTSA), agentura odpovědná za regulaci bezpečnosti dopravy ve Spojených státech. V tom dokumentu společnost chtěla znát kritéria závislosti týkající se řidičů autonomních automobilůNHTSA odpověděl:

„NHTSA bude interpretovat„ řidiče “v souvislosti s konstrukcí vozidla, kterou Google definuje s odkazem na samojízdný systém, a ne na kterýkoli na palubě.

Souhlasíme s Googlem, že autonomní auta tradičně nebudou „řidičem“ v tom smyslu, že tato vozidla jsou řidiči již více než 100 let. “

Krátce, Pohonný systém bude považován za řidiče vozidla, nikoli za osobu ve vozidle.. Zajímavé na tom je, že odpovědnost za to, co se stalo s nástrojem, později převezme společnost, v tomto případě je to Google, dceřiná společnost Alphabet.

A i když v právních záležitostech k regulaci autonomních automobilů zbývá ještě dlouhá cesta, je to důležitý krok v této dlouhé cestě. Nyní přehlíží, co si o tom myslí Google a další výrobci.

Back to top button

Annonsblockerare upptäckt

Du måste ta bort AD BLOCKER för att fortsätta använda vår webbplats TACK