Stát se ambasadorem značky je snem mnoha lidí, ale pokud jste na sociálních sítích našli zprávu, která vás požádá o zmínku o účtu, možná se ocitnete tváří v tvář účtu. podvod a ne dříve, než bude možné splnit si sen Staňte se vyslancem Bershky.
Mnoho uživatelů je ochotných stát se ambasadory značek, přestože nemají žádný dopad na sociální sítě. V Instagram Stories se nedávno stala populární fotka, kde značka oblečení Bershka údajně hledá velvyslance. buďte image společnosti a získejte zdarma oblečení nebo dárkové karty.
To by mělo být vyjasněno Bershka nehledá posla. Na druhou stranu bychom si měli být vědomi toho, že když mluvíme o účtu, který nemá žádný vztah s oděvní společností, taková transakce nemůže být nikdy provedena prostřednictvím příběhu na Instagramu.
Jak funguje podvod?
Podvody často spojujeme s produkty, které kupujeme, které nesplňují svůj účel, nebo které kupujeme za cenu, která výrazně převyšuje jejich hodnotu. Na sociálních sítích nyní existují různé typy podvodů a podvodů.
Role tvůrce obrazu Bershka a jeho difuzoru, získejte sledovatele pro zadaný účet Je to na samotném obrázku, který bychom měli sledovat a mluvit o něm v Instagram Stories.
Tímto způsobem to bere v úvahu tisíce následovníků Díky šíření uživatelů, kteří se chtějí stát velvyslanci Bershky.
Jakmile získáte tisíce sledujících, stačí smazat fotografie zveřejněné ve vašem profilu, popis, životopis a samozřejmě původní jméno. prodat účet za velké částky peněz a proměnit svého nového majitele v takzvaného „ovlivňovače“.
Kdokoli získá popis tisíců následovníků, nebude tak působivý, protože ti, kteří ho sledují, se chovají jako vyslanci Bershky.
Po prodeji, který porušuje podmínky používání Instagramu, uživatelé neznají nového vlastníkatakže neuvidíte žádnou reakci.
Zvažovat je třeba oděvní společnosti patřící do skupiny Inditex nebo jiné společnosti s minimální prestiží nikdy neprovedou takový výběrový proces. Jedná se o běžnou a složitou praxi, kdy marketingové oddělení musí kandidáta schválit.
Tento druh podvodu není v žádném případě nový, protože to bylo před nějakou dobou něco podobného, ale místo Bershky se společností Adidas byl proveden „modus operandi“, který byl totožný s touto událostí.
Pokud naše Být vyslancem značky snů„Nebudeme se muset vztahovat na Instagram nebo jiné sociální sítě, ale většina pracovních portálů má po této profesi poptávku. Samozřejmě to není snadná věc a pokud nebudeme mít zásadní vliv na sociální sítě, budeme muset mít předchozí znalosti.
Vyděláváte peníze tím, že na Instagramu získáváte spoustu sledujících?
Znali jste tento druh praxe? Spadli jste do podvodu pomocí Bershky jako „háku“?