Capcom říká, že má správný herní engine …

Konzole nové generace přicházejí od společností Microsoft a Sony a společnost Capcom říká, že jsou přinejmenším připraveny. Potenciální vývojový problém, který může nastat při přechodu z jedné generace konzoly na druhou, může souviset s herními enginy nebo nástroji používanými k výrobě her.

V nedávné zprávě o příjmech vedení uvedlo, že proprietární engine společnosti Capcom, motor RE používaný pro hry Resident Evil, byl speciálně navržen tak, aby byl vyladěn pro nové konzoly. Proto Capcom považuje svůj motor za jednu ze svých silných stránek pro novou vlnu systémů.

„Hry, které jsme vyvinuli pomocí modulu RE během této současné generace hardwaru, si získaly ohlas u kritiků a od raných fází vývoje tohoto enginu jsme uvažovali o možnosti jeho škálování pro vývoj příští generace; Vidíme tedy, že RE Engine je jednou z našich silných stránek, které přispějí k vytvoření nové generace her.

Capcom, jeden z největších vydavatelů na světě a úzce spojený s Microsoftem v seriálu Dead Rising, patrně patří mezi společnosti, které obdržely předchozí informace o svých plánech příští generace.

Očekává se, že Microsoft na E3 ohlásí v červnu alespoň jednu konzolu nové generace. Chcete-li se dozvědět více, můžete si přečíst rozpis pověstí o nové konzole Xbox pro GameSpot zde. Mimochodem, Sony nebude na E3, ale společnost již sdílela počáteční podrobnosti PS5. Nintendo prý pracuje na nových konzolách, ale na E3 je neoznámí.

Jednou ze společností, která nedávno vytvořila nový herní engine, je Microsoft. Tým Halo vytvořil nový engine s názvem Slipspace, který pohání ambiciózní Xbox One a PC hru Halo Infinite. Podle jedné zprávy by Microsoft mohl vynaložit zhruba 500 milionů dolarů na vývoj hry Halo Infinite, což je částka, která zahrnuje náklady na vybudování motoru Slipspace.

Zdroj: GameSpot