Cesta na divokou planetu je podivná vědecká satira …

Journey to the Savage Planet, oznámil na The Game Awards 2018, rozhodně zaujme mimozemšťan a opatrnější přístup k premise osamělého vesmírného dobrodruha zkoumajícího vzdálený svět. Místo hledání informací a mapování nových oblastí vesmíru pro zlepšení lidstva je vaší prací mezihvězdného dobrodruha zahájit nevyhnutelný impuls kapitalismu tím, že připravíte planetu pro svého zaměstnavatele – společnost střední třídy s nekonečným proudem. Počet produktů k prodeji.

Během GDC 2019 jsme strávili čas s Journey to the Savage Planet a mluvili jsme se spoluzakladatelem Typhoon Studios a kreativním ředitelem Alexem Hutchinsonem o přístupu vývojáře k rodinnému průkopníkovi. postup a jak to hráči udělají. Vždy zůstaňte v rámci spotřebitelských trendů, a to i na nejvzdálenějších místech vesmíru.

Když budete hrát za nejmenovaného kolonistu planety pro Kindred Aerospace, čtvrtou nejlepší mezihvězdnou společnost ve vesmíru, prozkoumáte vzdálenou planetu s domovem divných divokých zvířat a bohatých zdrojů. S úmyslem připravit planetu na kolonizaci brzy zjistíte, že stvoření na planetě jsou více než schopna bránit své území před útočníky. Aby to ještě více zkomplikovalo, planeta má chytré známky života a obsahuje několik zlověstných starodávných pozůstatků, které jasně ukazují na něco skrytého hluboko v planetě. Chcete-li dokončit svou misi sami, budete muset shromáždit co nejvíce dat a odhalit tajemství ruin, a to je čas, kdy neustále inzerujete produkty Kindred.

Podobně jako dobrodružné zájezdy v No Man’s Sky, klíčem k dosažení vašich cílů v Savage Planet je prozkoumat co nejvíce, prohledat vše na dohled a shromáždit zdroje. Na rozdíl od rozsahu a šíře procedurálně generovaného obsahu nalezeného v předchozí hře je však sebeuvědomění Typhoon Studios ve vesmírném dobrodružství zcela vyvinuto na jedné planetě, což vám umožní seznámit se se všemi podivnými krajinami. našel uvnitř. Vaše provizorní základna je vaším jediným bezpečným útočištěm na planetě. Pokud zemřete, znovu se zde objeví vaše 3D vytištěná kopie, která vám umožní pokračovat v misi.

Hutchinson uvedl, že Typhoon Studio se snaží poskytnout prostředí, které ukazuje osobnost a nuance, což odlišuje Savage Planet od ostatních her, které se do značné míry spoléhají na technologii okamžitého vytváření obsahu.

Titulky nejsou k dispozici

“Bylo to jako inovativní hra, vybrali jsme veškerý obsah této hry,” vysvětlil Hutchinson a vysvětlil přístup Typhoonu ke světovému designu. “Osobně si nemyslím, že by se na něco, co bylo provedeno algoritmem, mělo podívat.” Něco kreativního pro mě znamená, proč to děláte a jak to děláte. Pokud to nikdo neudělal, nemyslím si, že se to skutečně stalo. Významný. Takhle. Také jsme vytvořili opravdu zábavnou hru a podobných her není mnoho. Pamatuji si, jak jsem vyrůstal s hrami jako Super Nintendo a Amiga 500, a když hrajete tyto nové hry, uvidíte ty jasně modré nebe a měl jsem na ně optimistický pohled Opravdu bych byl rád v těch skvělých světech. Opravdu se mi to líbilo a nyní se zdá, že chybí. “

V souladu s těmito retro kořeny má Savage Planet mnoho společného s hrami jako Metroid a Castlevania zaměřenými na zkoumání propojeného prostředí. Během své expedice postupně najdete vzácné materiály, které vylepšují vaše vybavení a zbraně. Když se planeta rozdělí na čtyři samostatné biomy, každá oblast vyžaduje průchod určitými zařízeními. Například vylepšení háku může otevřít nové zkratky a části planety a je překvapivě užitečné při pokusu o útěk před určitými nepřáteli.

Jakmile si myslíte, že jste zvyklí na divokou divočinu, jako jsou nepřátelská stvoření s pronikavým výkřikem, narazíte při provokaci na některá z nejnebezpečnějších stvoření. Během představení jsme narazili na větší monstrum, které dokázalo vystřelit minomet ze zad.

Osobně si nemyslím, že by na něco stálo za to se dívat z algoritmu. Všechno kreativní pro mě znamená, proč to děláte a jak to děláte.

Jedním ze zajímavějších zvratů ve velkém spiknutí je, že vaše postava je rozšířením největší společnosti, která přišla kolonizovat planetu. I když vás hra přímo nenaznačuje jako kolonizátora nebo útočníka, není těžké vidět, že jasně napadáte oblast, která vám nepatří, zvláště když společnost může snadno změnit prostředí pro klony, které se vám snaží prodat více produktů. Bez obousměrného komunikačního média je vaše jediné spojení s civilizací prostřednictvím nepřetržitých živých akčních reklam, které napodobují informační reklamy z 90. let. I když všechny tyto reklamy chválí mírné úspěchy společnosti, většina z nich je pro vaši misi k ničemu, navíc ve velkém schématu pokusu najít prastarý život na planetě.

“Často vtipkujeme, že jsi přišel do tohoto podivného světa, abys ho zničil,” řekl Hutchinson. “Ale všechno, co do této hry vložíme, má svůj význam.” Hra „jste na dobrodružství!“ Když říkáš! Obvykle to není z žádného důvodu, existuje odměna, kterou je třeba dále řešit. Máte cíle a hlavní mise, které musíte najít a splnit, a těchto cílů můžete kdykoli dosáhnout svým vlastním způsobem. Cestou vás bombarduji podivnými reklamami. “

Titulky nejsou k dispoziciTitulky nejsou k dispozici

Nejzajímavější na Journey to the Savage Planet je to, jak dokáže kombinovat satiru s izolovaným zážitkem z průzkumné hry, který působí překvapivě intimněji, než se očekávalo. Tato osamělost je naplněna nepříjemnými živými akčními reklamami, které jsou nejužším spojením s civilizací a přátelskou tváří. Zdá se, že nová hra Typhoonu má určitý tón, jehož cílem je být opatrnější, než se původně předpokládalo, i když je daleko od jejího zahájení plánovaného na první čtvrtletí roku 2020.