Huawei prodá více smartphonů za den než Sony za čtvrtinu

Je to paradoxní SonySpolečnost, která oficiálně zůstává jednou z předních značek na trhu smartphonů, nedosahuje prodejů, které dosáhnou její popularity. Tržby společnosti na trhu se smartphony již několik let postupně klesají. V posledním čtvrtletí, jak ukazuje nová zpráva, Japonský gigant právě … prodal 600 000 telefonů.
Uvědomte si, že je těžké vidět někoho s terminálem od této společnosti, prostě jděte ven. Určitě to bylo do značné míry za konkurencí.
Údaje o prodeji se mohou zdát hodně nebo málo, ale pokud je vezmeme v perspektivě, budou lépe pochopeny. Porovnáme-li je například s prodejem dosaženým jinou společností Huawei neuvěřitelně malé množství. Pokud je však porovnáme s tím, čeho dosáhly některé „mladé“ značky, konkrétně s novými účastníky na trhu, jsou ještě nižší. Srovnáme-li to s tím, čeho dosáhli vůdci trhu, můžeme říci jen klamné prohlášení, že srovnání jsou nenávistná.
Před několika týdny společnost Huawei uvedla, že dodala na trh 200 milionů smartphonů v rekordním čase od začátku roku. Tato čínská společnost, gigant telekomunikačního světa, plánuje do konce roku prodat 270 milionů kusů.

Pokud provedeme několik rychlých výpočtů a budeme sledovat některé „účty staré ženy“, ukáže se, že Huawei prodává více telefonů než dnes. Sony za čtvrtinu. Něco, co pro Sony rozhodně není dobré.
Problém japonského giganta spočívá v tom, že tato velmi záporná čísla stále nemají náznak změny trendu. Jedinou dobrou věcí je, že se společnost snaží věci změnit, přinejmenším uvedením nových smartphonů. Nebyli bychom však příliš překvapeni, kdyby se mu podařilo změnit směr nebo brzy opustit trh se smartphony.
Zdravím z hloubky bytů.