Instagram testuje nový design: Reels and Store budou mít své vlastní karty

Instagram když se chystáte vydat nové rozhraní, nový design Přímý přístup k navijákům a funkcím obchodu Ve formě ikon, aby byly viditelnější a přístupnější uživateli, a také umožňují sociální síti posílit její používání.

Navijáky Instagram vsadil na soupeření s TikTokje sociální síť krátkých videí s efekty, které v současné době neprocházejí nejlepším okamžikem kvůli kontroverzi, do které bylo zapojeno.

Pravdou je, že tato nová funkce Nabízí téměř stejné funkce jako TikTokje trochu skrytý, ale možná jste si všimli, že někteří vaši sledovatelé nahráli videa s touto možností, ale tato videa jsou označena, aby se odlišila.

Různá rozhraní jsou smíšená

Obrázek unikl Adam Mosseri ze svého účtu Twitter, a to navzdory Instagramu plánuje zavést nové rozhraní Nezdá se, že by existovalo jasné kritérium, kam by tyto zkratky k možnostem měly být umístěny, aby zahrnovaly karty Cívky a Obchod.

Na obrázku vidíme tři možnosti:

  1. 1. možnost: Karta Domů, Cívky, Přidat příspěvek, Obchod a Profil.
  2. 2. možnost: Karta Domů, Hledat, Navijáky, Obchod a Profil.
  3. 3. možnost: Karta Domů, Hledat, Navijáky, Obchod, Aktivita a Profil.

Nejlogičtější možností by byla první možnost, protože Karty Reels a Shopjiní odeberou tlačítko „přidat příspěvek“, „událost“ nebo dokonce „hledat“, která jsou aktuálně v mobilní aplikaci Instagram. Pokud ano, budou tyto možnosti ponechány jinde.

Mělo by to být takhle, protože nemá moc smysl odstraňovat některé ikony, které jsme již zvyklí dávat ostatním, samozřejmě pokud některé odstraní, aby vložili tyto nové, zkratky budou stejně přístupné a viditelné.

V úvahu o velmi jemné změně takže uživatelé více využívají obě možnosti, zejména NavijákyPravdou je, že Instagram pravděpodobně zahájí nějakou malou aktualizaci, která přidá nové karty, ale jak to nakonec udělá, není známo.

Karta Reels nahrazuje kartu Discover