Počítač

IPad si i přes konkurenční inovace udržuje vedoucí postavení na trhu tabletů v USA

IPad je stále králem …

Reklamní firma Chikita vydala zprávu analyzující, která zařízení pocházejí z provozu tabletů v USA, a potvrzuje, že iPad je stále králem, i když se očekává, že společnost uvede nová zařízení v nadcházejících měsících. konkurence by mohla v příštích měsících změnit scénář vedení tabletů.

Vedení společnosti Apple

Uživatelé iPadu tvoří nejvyšší procento provozu z tabletů v USA. Apple drží 79,9% podílu na trhu, což je obrovský rozdíl ve srovnání s jeho hlavními konkurenty Amazon (6,7%) a Samsung (6,0%). Za nimi jsou Google (1,7%) a Microsoft (1,6%).

Ale, Tato zpráva ukazuje, že zařízení Apple zaznamenala pokles ve srovnání s předchozím rokem. (Z 81% na 79,9%), i když to vypadá, že se v posledním čtvrtletí znovu zotaví. Klíčovým bodem byl září: zvýšil se téměř o 2% ve srovnání se 78,0% loni v červenci. Někteří distributoři, jako jsou Best Buy, Target nebo Staples, nabízejí slevy na rychlý prodej modelů iPad Mini a iPad Air a zahájení uvedení dvou nových modelů iPad. Toto gesto mohlo přispět k tomuto nedávnému nárůstu.

Navzdory tomuto nepatrnému nárůstu v září, kdy je zařízení Apple stále lídrem, je pravda, že používání iPadu stále rok kumulativně klesá.

Analýza konkurence

Tablety Amazon, Samsung a Google se umisťují na druhém, třetím a čtvrtém místě v horní části tohoto seznamu webového provozu z mobilních tabletů.

Uživatelé rodiny tabletů Amazonka Kindle Fire dosáhl stejného podílu jako v září 2013: 6,7%. V současné době je Amazon uprostřed procesu aktualizace svého předchozího tabletu, což by mohlo brzy přispět ke zvýšení podílu využití tabletů Fire.

Uživatelé tabletů Samsung v loňském roce zvýšila užívání této tablety o 0,9 procentního bodu (6%). Jedním z důvodů, které by mohly tento nárůst vyvolat, je to, že korejská společnost uvedla v prvních sedmi měsících roku 2014 v Severní Americe na trh šest nových modelů tabletů, což je dvojnásobek počtu, který vydala v roce 2013.

Google, Na druhé straně si udržel svůj de facto podíl na provozu: zvýšil se z 1,6% v roce 2013 na 1,7% v roce 2014.

V případě Microsoftjeho podíl se v loňském roce zvýšil z 1% na 1,6%. Toto zvýšení může být způsobeno zvýšením prodeje Surface 2.

V současné době Amazon, Apple, Google, Sony a další značky revidují některé ze svých tabletů, takže severoamerický trh se v příštích měsících může stát mnohem konkurenceschopnějším trhem. Možná se veškerý tento nový vývoj objeví tváří v tvář těmto vánočním nákupům počátkem roku 2015, které by mohly vytvořit zcela odlišný obraz severoamerického ekosystému tabletů. Přesto věříme, že iPadizate bude i nadále králem. Co myslíš?

Zdroj doporučeného obrázku: www.idownloadblog.com

Botón volver arriba
Cerrar

Bloqueador de anuncios detectado

¡Considere apoyarnos desactivando su bloqueador de anuncios!