Jak a kde opravit iPhone, iPad nebo Mac, když je App Store nefunkční

Jak a kde opravit iPhone, iPad nebo Mac, když je App Store nefunkční

Jak jsme informovali před několika dny, od soboty 14. března se společnost Apple rozhodla zavřít obchody Apple Store po celém světě, s výjimkou obchodů v Číně, aby byla zaručena bezpečnost zaměstnanců a uživatelů proti koronaviru (COVID-). 19).

Z tohoto důvodu jsou všechny kamenné obchody původně uzavřeny až do 27. března, jak je uvedeno v oficiálním oznámení společnosti, které zdůraznil generální ředitel Tim Cook. “Toto je nejúčinnější způsob, jak minimalizovat riziko přenosu virů.” “.

Tímto způsobem a vzhledem k tomu, že mnoho lidí vidí potřebu pracovat na dálku z domova, mnoho z vás se bude divit, jak a kde opravit iPhone, iPad nebo Mac v případě poruchy.

Za prvé, uzavření všech obchodů Apple na světě (kromě těch v Číně), prodejna online takže každý, kdo chce koupit nové vybavení, si ho může koupit na internetu.

Apple bude také nadále nabízet technickou podporu prostřednictvím virtuální a telefonické. Existuje však mnoho pochybností, pokud jde o to, jak vědět, jak opravit počítač co nejdříve nebo sledovat opravovaný produkt.

Dále objasníme různé situace, které by vás mohly ovlivnit.

Vyhledejte nejbližší autorizované servisní středisko

Váš nejbližší Apple Store může být uzavřen. Jak víte, Apple má v současné době jedenáct obchodů Apple obchod To se rozšířilo po španělské geografii, ale možná další oficiální autorizovaná opravna může opravit vaše zařízení Apple.

Začněte kliknutím na odkaz locate.apple.com a vyberte možnost „Servis a podpora“. Web vás provede řadou možností a budete moci vybrat produkt, který vyžaduje opravu a co se děje.

Odtud vám systém ukáže umístění místních autorizovaných opravárenských středisek Apple, která mohou vždy dokončit práci pomocí oficiálních dílů a komponent společnosti.

Volejte technickou službu nebo chatujte

Je také možné, že problém s vaším iPhone, iPadem nebo Macem souvisí s následujícími. software nebo operační systém, takže nemusíte nic měnit zařízení. Pokud ano, můžete problém vyřešit telefonicky nebo chatem.

V takovém případě začněte návštěvou: Podpora a opravy Od společnosti Apple budete muset vybrat možnost „Spustit požadavek na opravu“. Stejně jako dříve budete muset vybrat produkt, s nímž potřebujete pomoc, a kategorii problému.

Společnost Apple vám poskytne telefonní číslo pro váš hovor nebo podpůrný chat online Umět odpovědět na otázky technické služby. Pokud zjistí, že vaše zařízení vyžaduje fyzickou opravu, požádá vás o odeslání zařízení k opravě.

Zašlete zařízení k opravě

Pokud nemůžete jít do Apple Store, protože COVID-19 je uzavřen, protože je nyní kvůli situaci s koronaviry, můžete požádat o zaslání zařízení do Apple k opravě.

Jak jsme již diskutovali dříve, začíná relací podpory volání nebo chatu. Jakmile technik opravy zjistí, že vaše zařízení potřebuje opravu, zařídí vše pro pokračování v dodávce.

Oficiální technická služba prodejce

Apple má velký počet autorizovaných poskytovatelů služeb a obchodů, takže můžete také navštívit některý z těchto obchodů a požádat o odborné poradenství a opravu.

Jak víte, vláda Španělska nedávno vyhlásila stav poplachu, takže celá země je na nějakou dobu v karanténě, aby zastavila progresi koronaviru COVID-19.

Mezi přijatými opatřeními se vyhne vysídlení občanů, kromě hlavních důvodů a nákupu základních potřeb v obchodech s potravinami nebo v supermarketech.

Mezi obchody obchodník Existuje řada obchodů autorizovaných společností Apple, které najdete k opravě vašeho zařízení K-tuin s různými organizacemi rozmístěnými po různých městech, Strojníci nebo iFixRapid mezi ostatními.

Jako ostatní Doktor Click Nabízejí domácí opravy, takže se nemusíte odstěhovat. V případě pochybností kontaktujte technickou podporu společnosti Apple ohledně umístění obchodů autorizovaných samotnou společností.