Toto je stará chyba, ale chyba, kterou vidíme i po poslední aktualizaci v iOS 9. Někdy iPhone vstoupí do smyčky, ve které neustále vyžaduje vaše data. Přístup na iCloud, uživatel a heslo. I když zadáte své Apple ID a heslo, chyba způsobí, že budete znovu a znovu (a znovu) dotázáni na uživatelské jméno a heslo, docela nepříjemné, že?
Mít iPhone zaseknutý v přihlašovací smyčce iCloud může být velmi frustrující. Naštěstí je pomoc po ruce. V tomto článku Máme pět různých řešení pro přihlašovací smyčku iCloud.
Posunutím zavřete
Chyba při zadávání pověření iCloud, a vadné připojení Wi-Fi a nejjednodušší způsob, jak to opravit Vypněte iPhone a po chvíli jej znovu zapněte. Trvá to jen několik minut a pokud je problém vyřešen, ušetří to spoustu dalších řešení problému, která můžete vyzkoušet. Chcete-li iPhone vypnout a znovu zapnout, postupujte takto:
- Podržte tlačítko zamknout / povolit (na horní straně iPhonu nebo na pravé straně, pokud se jedná o modernější model) po dobu asi pěti sekund, dokud se nezobrazí možnost vypnutí.
- Přesuňte ikonu vypnutí že jo.
- Počkejte přibližně 30 sekund, než se obrazovka úplně ztlumí.
- Stisknutím tlačítka uzamčení / probuzení telefon znovu zapněte.
- Když už je iCloud zapnutý, spuštění bude nějakou dobu trvat. Může být požadováno vaše Apple ID a heslo. Jakmile jej zadáte, neměli byste o něj znovu žádat.
Odpojit
Pokud resetování vašeho iPhone problém nevyřeší, zkuste to Odhlaste se z iCloudu a poté se znovu přihlaste. Následuj tyto kroky:
- Jít Nastavení> iCloud.
- Přejděte dolů a klepněte na Odhlásit se.
- Klepněte na Odhlásit se.
- Stiskněte Odstranit z iPhone.
- Nyní klepněte na Přihlásit se.
- Zadejte své Apple ID a heslo.
Tento reset na iCloudu může daný problém vyřešit.
Ověřte, že iCloud funguje
Než budete pokračovat, doporučujeme vám to zkontrolovat. iCloud funguje správně.
- Na Macu nebo iPhonu byste měli přejít na https://www.apple.com/support/systemstatus/ a zkontrolovat je všechny. služby zelené. Pokud se na serveru Apple vyskytne problém s iCloudem, je nejlepší počkat, až to Apple opraví během několika hodin.
Obnovit heslo
Pokud žádný z výše uvedených kroků nebyl úspěšný a stav systému Apple je již ověřen, že funguje správně, je dalším krokem Změňte své heslo Apple ID. Jedná se o potíže, ale problém je obvykle vyřešen. Správa hesla je snazší spravovat z počítače Mac (nebo Windows PC).
- Otevřete webový prohlížeč Safari a přejděte na https://appleid.apple.com.
- Klepněte na Změnit heslo.
- Zadejte své Apple ID a klikněte na Další.
- Vybrat Ověřování e-mailů nebo odpovědi na bezpečnostní otázky a klikněte na Další.
- Klepněte na Obnovit heslo.
- Enter nové heslo Zadejte jej do pole Heslo a potvrďte heslo.
- Klepněte na Obnovit heslo.
- Nyní Zadejte nový přístupový kód na svém iPhone na otázku. Mělo by to být přijato iPhone a problém vyřešit.
Zálohování a obnovení iPhone
Pokud iPhone stále požaduje heslo pro iCloud, zkusili jste již iPhone vypnout a zapnout, změnit své heslo pro iCloud a další možnosti, které jsme zmínili výše, posledním krokem je: Zálohujte a obnovte svůj iPhone.
Budeš muset Zálohujte svůj iPhone do počítače protože nebude moci zálohovat na iCloud.
- Připojte svůj iPhone k Macu Pomocí kabelu USB.
- Otevřete iTunes.
- Klikněte na Zařízení a vyberte svůj iPhone.
- Vyberte Souhrn.
- Vyberte pro proveďte zálohu v počítači.
- Klepněte na Podpěra, podpora Nyní.
- Počkejte, až se zálohování dokončí (v horní části iTunes uvidíte modrý indikátor průběhu).
Po dokončení můžete zahájit proces obnovení vašeho iPhone:
- Udržujte svůj iPhone připojený k Macu.
- Klepněte na Nastavení> iPhone> iCloud.
- Klikněte na Najít můj iPhone.
- Vypněte funkci Najít můj iPhonea.
- Zadejte své Apple ID heslo a klikněte na Zakázat.
- Vraťte se do iTunes na Macu a Vrátit Iphone.
- Postupujte podle procesu obnovení a před obnovením použijte Zálohu, kterou jste vytvořili. Stáhněte si nejnovější verzi iOS od Apple a obnovte svůj iPhone pomocí zálohy.
Jeden z těchto kroků měl vyřešit problém neustálé výzvy k zadání vašeho Apple ID a hesla v zařízení.