Měl jsem někdy s iTunes problémy s nákupem aplikace, která se později ukázala jako fiasko? Když jsem podal stížnost během několika minut od nákupu, neměl jsem sebemenší problém a oni mi vrátili peníze a také mi poděkovali, že jsem je kontaktoval, abych vylepšil App Store. Ale dnes mě můj přítel požádal o pomoc, protože Účet za App Store přesahuje 500 EURprotože vaše dítě nakupovalo ve hře. Jak to bylo možné? Protože je váš klíč Apple ID ve výchozím nastavení uložen na 15 minut, takže si stáhl hru a okamžitě ji dal svému malému dítěti, začal kupovat šperky a zlaté mince jako maniak.
Pokud se přihlásíte ke svému účtu iTunes, uvidíte, že máte přístup k „historii nákupů“, pokud kliknete na „zobrazit vše“.
Zde je seznam vašich nejnovějších nákupů z App Store. Poznamenejte si číslo objednávky problémové aplikace nebo nákupu a nyní přejděte do svého internetového prohlížeče na: https://expresslane.apple.com/Issues.action.
Vždy jsem si vybral tuto možnost, protože nemohu najít vhodnější. Napíšete krátký popis problému a stisknete klávesu „Enter“. Zobrazí se formulář, kde musíte zadat některé informace, jako je váš e-mail, Apple ID, identifikátor nákupu (dříve jsme jej uložili) a popis problému. Okamžitě obdržíte e-mail s oznámením, že obdrželi vaši žádost o podporu a oni vám odpoví do 24-48 hodin. Moje zkušenost je, že vždy odpoví dříve, vlastně do 4 hodin po dnešním zveřejnění.
Výsledkem plýtvání několika minutami hledáním řešení je, že 535 EUR je stále na běžném účtu mého přítele a opět Apple ukazuje, proč je to jiné. Dalším krokem je zabránit tomu, aby se to opakovalo, a to pomocí omezení, která má iOS v Nastavení.
Další informace – povolte omezení na iPadu