Kolik utratily politické strany za reklamy na Facebooku?

Je jasné, že sociální sítě mění svět a politické strany to vědí. Proto tomuto médiu věnují stále důležitější část svého humanitárního a finančního úsilí. Proto je zajímavé to vědět kolik peněz utratily politické strany v jednom sociální sítě nejpopulárnější, jak to je Facebook.

Nyní, když jsme ponořeni do nové volební reprízy, politické strany vědí, že sociální sítě mohou způsobit, že se názory mnoha voličů změní z jedné strany na druhou, takže jejich úsilí není jen na shromážděních, ale také v sociálních sítích, jako je Facebook.

Jak můžete zkontrolovat své univerzitní a volební centrum online pro volby 10-N?

Díky Portál transparentnosti na FacebookuOd uživatele Twitteru Patchgirl se jim podařilo zjistit částky vložené hlavními stranami:

PSOE

Vizuální - Kolik utratily politické strany za reklamu na Facebooku?

Socialistická strana vedená Pedrem Sánchezem se stala stranou s největším počtem hlasů v posledních všeobecných volbách konaných ve Španělsku 28. března.

Pedro Sánchez je považován za politika, který komunikuje velmi dobře a s určitým charismatem, ale na dnešní straně je jasné, že to nestačí. Takže trochu investovali 150 000 euro reklama Na sociální síti, kterou vlastní Mark Zuckerberg.

Sánchezova strana se více zaměřuje na reklamy proti mladým lidem snaží se získat proslulost a získat hlasy proti nim.

PP

Vizuální - Kolik utratily politické strany za reklamu na Facebooku?

Výdaje Lidové strany vedené Pablem Casadem jsou výrazně vyšší než výdaje jejího hlavního rivala.

Pablo Casado je zbytečný Více než 250 000 EUR Na Facebooku je řešením toho, jak špatně PSOE za poslední měsíce udělal, vidět pouze reklamy, kterým tato myšlenka dominuje.

Lidé volení PP jsou v zásadě stejní jako lidé volení v socialistické straně, většinou mladí a lidé Nepřekračujte 50 let.

Občané

Večírek Alberta Rivery strávil ve Španělsku dokonce více než dvě klasické hry.

Vaše výdaje byly překročeny 325 000 EURS reklamami, kde je socialistická strana velmi zbita, kde emocionálně oslovují ostatní.

Způsob výběru veřejnosti se liší od dvou her, které jsme viděli dříve. Tady si lidé z Rivera vybrali rozdělit podle geografické oblasti v podstatě něco efektivnějšího s ohledem na váš větší rozpočet.

Můžeme se sjednotit

Výdaje strany Pabla Iglesiase jsou mnohem vyšší, než jaké jsme dosud viděli, protože je to jediná strana, která již začala propagovat částkou kolem 3 000 eur pro příští listopadové volby.

Výdaje překračují 615 000 EURI když věříme, že jsou nejagilnější, pokud jde o segmentaci potenciálního publika, věkové skupiny přiřazen pro každý pás jiné video lépe přizpůsobit zprávu.

VOX

Vizuální - Kolik utratily politické strany za reklamu na Facebooku?

Strana vedená Santiagem Abascalem utrácí nejméně a zdaleka nejméně ze všech politických stran na státní úrovni a její výdaje jsou téměř 400 eur.

Nehledali konkrétní nebo geografické publikum a zveřejňovali pouze videa, která byla slovně ohnivá a měla důsledky pro zemi.

Pokud můžeme v tomto článku něco objasnit, politické strany si všimly, že: Facebook a další sociální sítě jsou nesmírně důležitéa utrácení peněz za ně je pro ně výhodnou volbou.

Jak zabránit volební propagandě, aby se k nám dostala?

Mění se váš hlas, aby se zobrazovaly reklamy na Facebooku? Myslíte si, že sítě změní volby?