Mauricius se snaží udržet velkou ropnou skvrnu …

Čisticí týmy a dobrovolníci se snaží potlačit ekologickou katastrofu a očekává se další poškození lodi kvůli špatnému počasí.

Říká se, že loď plující na pobřeží Mauricia nalila tuny surové ropy do čistých vod ostrova. Čisticí týmy a dobrovolníci bojují o zvládnutí ekologické katastrofy tím, že marně uzavřou únik ropy na ostrově. Trup lodi, MV Wakashio, narazil 25. července do korálového útesu u ostrova. a od té doby najela na mělčinu, ale v posledních dnech se začala vytékat ropa. Informovala BBC. Loď pojme asi 4 000 tun ropy, z nichž se předpokládá, že nejméně 1 000 tun proniklo do vod Indického oceánu poblíž Mauricia. Pokusy o stabilizaci lodi a čerpání 3 000 tun paliva, které zůstaly v nákladním prostoru, selhaly. Místní úřady rovněž varovaly, že rozbouřené moře by mohlo tanker dále narušit. Únik se nachází na Pointe d’Esny na Mauriciu, kde se nachází mnoho vzácných a endemických přírodních rezervací a park. S nedotčenými korálovými útesy, mangrovovými lesy a ohroženými druhy odborníci varovali, že bezprecedentní poškození křehkého pobřežního ekosystému Mauricia podle zprávy také ovlivní jeho ekonomiku. Mauricius a jeho obyvatelé jsou kvůli potravě a turistice závislí především na svém moři. Mauricius si udržel reputaci jednoho z nejlepších destinací na světě pro úspěch v ochraně přírody a milovníky přírody. Hrozí, že únik trvale zničí již křehký mořský ekosystém v srdci globální ekoturistiky. Podle fotografie z 9. srpna ropa nadále uniká z MV Wakashio poté, co uvízla na korálovém útesu. Image credit: French Ministry of Defence / AP Místní dobrovolníci pomáhají při zadržování vytvářením absorpčních bariér ze slámy zabudovaných do látkových pytlů, které mohou na rozdíl od pokynů úřadů zachytávat a absorbovat ropu. místní. S hustým bahnem, které se valí do prosperujících lagun souostroví, vodních stanovišť a bílých písečných pláží, tyto zoufalé pokusy dosud selhaly. Pravind Jugnauth, předseda vlády země, prohlásil únik za „ekologickou mimořádnou událost“. a vyzval k mezinárodní pomoci k omezení škod. Jugnauth poděkoval Francii za vyslání válečné lodi, vojenských letadel a technických odborníků z nedalekého francouzského ostrova Réunion na pomoc při katastrofě. Mauritiový předseda vlády také uspořádal zasedání krizového výboru za účelem plánování prognózy. Kvůli špatnému počasí by jakékoli další strukturální poškození lodi mohlo dále zkomplikovat úsilí o zastavení úniku. Ochranci životního prostředí varovali, že případné poškození pobřeží a ekonomiky ostrova by mohlo mít za následek katastrofu, pokud by se loď zlomila.MV Wakashio je vlastněna společností Nagashiki Shipping Company a provozována japonskou námořní společností Mitsui OSK Lines. Mitsui řekl, že se snažil umístit své vlastní bariéry kolem lodi, ale nebyl úspěšný kvůli rozbouřenému moři. Mitsui může být těžce kritizován za svou roli při nehodě. Asijská recenze Nikkei.

Ropa unikající z MV Wakashio kontaminuje pobřeží východního pobřeží Mauricia. Image credit: Sunil Dowarkasing, který prostřednictvím AP provozuje flotilu 800 lodí, uvedl, že chce adekvátně reagovat vzhledem k velkému a rostoucímu dopadu úniku na místní prostředí. „Zatím nevíme přesný rozsah škod, takže nevíme, jak budou tyto platby vypadat,“ řekl Kijoaki Nagashiki, prezident společnosti Nagashiki Shipping Company, Asian Review. Podle zprávy Akihiko Ono, viceprezident společnosti Mitsui, na tiskové konferenci řekl: „Hluboce a hluboce se omlouváme za velký problém, který jsme způsobili.“

Odborník uvedl, že majitel lodi Nagashiki Shipping Company pravděpodobně zaplatí za škody a je omezen na 2 až 7 miliard jenů (1,4 až 5 miliard INR). Loď o velikosti Wakashia.

Nejnovější a budoucí tech gadgety najdete online na gadgetech Tech2. Získejte technické novinky, recenze a hodnocení gadgetů. Populární zařízení včetně funkcí notebooku, tabletu a mobilního telefonu, funkcí, cen a srovnání Via: FirstPost