Messenger ohlašuje vývojáře RPG Sabotage…

Sabotage, studio indie love 2018 The Messenger, oznámilo kampaň Kickstarter pro svůj nový projekt. Sea of Stars je krásná tahová RPG, která slouží jako prequel k Messengeru a je inspirována Ninja Gaidenem. Namísto zkoumání původu konkrétních postav si však tento prequel klade za cíl rozšířit a obohatit svět představený v Messengeru.
Když je The Messenger inspirován Ninja Gaidenem a klasickou metroidvanskou formulí, vyžaduje mnoho klasických RPG, jako je Sea of Stars, Chrono Trigger, Breath of Fire a Illusion of Gaia. I když se to může zdát jako nepříjemný skok mezi tak odlišnými žánry, Sabotage říká, že toto je plán. «Vždy jsme chtěli udělat RPG, ale jako první projekt to bylo velmi ambiciózní a příliš riskantní, abychom si pro nás našli jméno,» říká CEO a kreativní ředitel Thierry Boulanger, CEO a kreativní ředitel Thierry Boulanger. «Chtěli jsme začít vytvářet zájem o tento svět.» Pomalu vyprávíme důležité příběhy tohoto světa, jednu hru po druhé. Typ hry, který používáme, je vždy nejlepší způsob, jak vyprávět příběh, který vyprávíme. Messenger, toto byla plošinovka, protože to byla jen postava a lineárnější a přímější úkol; nyní je to o průzkumu, je zde označena skupina šesti mužů a vyšší sázky, konkrétně RPG. «
The Sea of Stars převezme svět Messenger, zaplaven do té míry, že zůstane jen jeden ostrov, a příliv klesá, když cestujete stovky tisíc let do doby, kdy můžete skočit z ostrova na ostrov. a prozkoumat rozmanité komunity, které v nich existují. Ve videoprezentaci, kterou jsem viděl, jsem byl svědkem živé kolonie humanoidního mořského koníka, skupiny goril skrývajících se hluboko v temné jeskyni a kultu zabijáků ještěrek, kteří se snaží vzkřísit svou zlou bohyni. Mezitím hrozba masového monstra schopného manipulovat s kostmi, krví a masem, aby vytvořila ohavnosti, které by plnily jeho rozkazy.
V boji s masovými stvořeními se svět obrací k slunovratovým dětem, opatrovníkům narozeným v letním nebo zimním slunovratu, a chopí se moci slunce nebo měsíce. Na začátku dobrodružství si vyberete hrát jako Valere, dívku naplněnou mocí měsíce a nesoucí vysoce dopadající hůl, nebo Zale, která využívá sílu slunce a využívá svou hbitost k tanci s mečem. . Ať už si vyberete jakoukoli postavu, příběh zůstane do značné míry nezměněn a další hrdina zůstane ve vaší skupině a hraje klíčovou roli v bitvě, řešení hádanek a navigaci po světě.
Během prezentace vidím, jak se tyto dvě postavy v průzkumu střetávají. Když dva hrdinové dorazí k kamenné formaci ve tvaru hlavy se symbolem měsíce nahoře, obě postavy změní noční čas, rozsvítí symbol a otevřou dveře, aby odhalily nepřátelskou škorpiónovou příšeru. boj.
Bitvy se odehrávají v typickém tahovém stylu, ale nejsou daleko od pasivních událostí, které se spoléhají pouze na generátory náhodných čísel. S časem, kdy dojde k animaci útoku, můžete načasovat své vstupy a způsobit tak větší poškození vašeho cíle. Naopak, pokud načasujete svůj obranný příspěvek animací útočníka, můžete snížit poškození, které vám způsobí. Když vrhnete kouzlo, jsou někdy nutné určité vstupy, aby se maximalizovala jeho účinnost. Například v bitvě, kterou jsem viděl, zahájí Zale útok Sunball, ale předtím, než vystřelí ohnivou kouli na nepřítele, uživatelské rozhraní požádá hráče, aby co nejvíce stiskl určité tlačítko v konkrétním okně.
Když se nepřítel chystá seslat kouzlo, zahájí sérii útoků, které můžete provést, abyste zneškodnili přicházející kouzlo. V jiné bitvě ukazuje dva symboly měsíce, symbol slunce a symbol meče na hlavě nepřítele, které budou brzy vypuštěny. To znamená, že kouzlo bude slabší pro každý útok, který odpovídá těmto symbolům. Sabotage doufá, že všechny tyto vlastnosti, v kombinaci se standardními slabými stránkami a vyměnitelnou bojovou skupinou, přinesou tahový systém, který jde nad rámec toho, co ostatní hry ve vesmíru dělají.
Bolestivým bodem pro mnoho hráčů RPG jsou požadavky na broušení nalezené v mnoha tradičních hrách. Sabotage chtěl zmírnit tuto bolest tím, že udělal víc než jen to, kolik času a opakování strávíte ve válkách, které k ní vedly. «Broušení může být nuda, alespoň pro mě,» říká Boulanger. «Stále máš pokrok; Prostřednictvím boje neustále vylepšujete svou postavu, ale vždy vylepšujete příběh. Tato hra je kratší, ale hrajete více, protože ji nemusíte opakovat, protože to nikdy není fuška. Neustále postupuje. Hraní her je pravděpodobně pro vás, abyste ve hře strávili více času, ale pokud chcete hrát dvakrát nebo třikrát, strávíte ve hře ještě více času. «
Ačkoli jsem nezachytil Sea of Stars, herní obrázky, které mi ukázaly, byly velkolepé a zajímavé. Bojový systém chce vyzkoušet zajímavé způsoby, aniž by odcizil fanoušky tahového boje, jako jsem já. V kombinaci s krásným světem plným smysluplného zkoumání a tajemství se těším na další informace o dalším titulu Sabotage.
Sabotage dnes zahajuje kampaň Sea of Stars Kickstarter. Pokud chcete přispět nebo se o projektu dozvědět více, přejděte sem. Titul je stále ve vývoji, takže hráči musí počkat do roku 2022, než budou moci hru přidat do svých počítačů nebo konzolí.