Mnoho inzerentů opouští Facebook, ale proč?

Vše, co potřebujete vědět o bojkotu reklamy na Facebooku

Stejně jako technologie se svět neustále mění a je třeba přizpůsobení. Poslední měsíce byly na webech obzvláště nepříjemné. Proběhly velké kampaně k odsouzení rasismu, jiné ve prospěch rovnosti žen a mužů a některé na politické úrovni. To narušilo duše poloviny světa, pro nebo proti.

Stejně tak vyprodukovala skutečné zprávy i od velmi vlivných lidí, kteří dezinformují a mohou požadovat nenávist a násilí. Problém je v tom, že některé platformy, jako je Facebook, umožnily bez problémů doručovat tyto zprávy. To rozrušilo mnoho společností a inzerent bojkotující Facebook, který nikdo nezmiňuje.

Unilever, Procter & Gamble, Rakuten a další velké značky opouštějí Facebook jako reklamní platformu

unilever a další společnosti opouštějí facebook jako reklamní platformu

Facebook široce kritizován za to, že umožnil politikům šířit nepravdivé informace a násilné zprávy. Ale nejen oni, ale i ovlivňovatelé a dokonce i příležitostní uživatelé.

Ale, Zuckerberg trval na tom, že je to součást svobody projevu.a ačkoli přijali určitá opatření, nestačilo to. Kvůli malému odhodlání Facebooku tyto akce zastavit, mnoho velkých společností se rozhodlo reklamní plavidlo opustit v této sociální síti.

Snad nejoblíbenější situace Unileverje jednou z největších světových nadnárodních společností Pozastavte své reklamy na Facebooku a Twitteru nejméně do konce roku. Podle viceprezidenta Unileveru Luise Di Coma bylo rozhodnuto, protože „reklama na těchto platformách nepřidá hodnotu lidem ani společnosti“.

Ale Jaký je konkrétní důvod? V tomto konkrétním případě je Unilever na Facebooku V USA je proti volbám příliš velká polarizacea zdá se, že jedinou důležitou věcí je vytvořit prostor pro projevy nenávisti.

K tomuto opatření jsou přidávány další hlavní ochranné známky, například online prodejní gigant Procter & Gamble. Rakuten, Verizon, Patagonia, North Face, Eddie Bauer a zábava. Ale nejen oni.

Připojili se k bojkotu Viber na Facebooku a zrušili všechny své vztahy s nimi.

viber také narušuje reklamní vztahy s facebookem

Kromě výše uvedených společností se na bojkotu reklamy podílí také platforma pro rychlé zasílání zpráv Viber. To bude pro Facebook vážná rána, protože Viber je pátá největší aplikace pro zasílání zpráv na světěa půjdou dále.

Podle slov generálního ředitele společnosti, Djamela Agaoua, Viber přeruší veškeré vazby na Facebook, pokud se znovu nezamyslí. Rozhodnutí prochází Odstraňte všechny reklamy na Facebooku a Instagramu, ale také vyloučit z jejich platformy vše, co je spojuje s Facebookem.

Viber tedy odstraní reklamní značky z Facebooku, Giphy integrace a dokonce i tlačítko pro přihlášení S Facebookem. Agaoua říká, že si uvědomuje, že toto rozhodnutí může některé uživatele rozladit, ale je to způsobeno „špatným úsudkem o pochopení role platformy v dnešním světě“.

Akcie Facebooku klesly kvůli bojkotu inzerentů, společnost se pod tlakem začala vzdát

Akcie Facebooku klesly kvůli bojkotu reklam

V důsledku výše uvedeného zaznamenal Facebook v posledních dnech vážný pokles na akciovém trhu. Od oznámení Unileveru po nejnovější, jako je Viber’s, Hodnota podílu Facebooku klesla o 7%. Jedná se o zásadní pokles, ale také ukazuje, jak důležité je udržovat všechny šťastné, zejména vaše skvělé partnery a spojence.

V reakci na to a snaze zabránit zhoršení situace Facebook již v této souvislosti oznámil některá opatření. Prvním by bylo označit takové problematické příspěvky za nepravdivé informace, i když pocházejí od politiků. Zakazují také reklamy, které hanobí lidi kvůli rase, náboženství nebo sexuální orientaci.

Zatímco Zuckerberg chtěl, aby byl Facebook místo, kde všichni lidé slyší svůj hlasJe proti „všemu, co podněcuje nenávist nebo násilí nebo potlačuje hlasování“.

Podívejme se, jak postupuje konflikt reklam s těmito novými zásadami, ale doufejme, že vše bude pro dobro komunity. Co si myslíte, že se stane