Opravte problém, ke kterému se nemohu připojit k App Store

Apple se vyznačuje vytvořením velmi jednoduchého uživatelského rozhraní, které uživatelům umožňuje rychle zachytit vaše zařízeníDůkazem toho je slogan „To prostě funguje“. Zdá se však, že tato funkce je dnes odpoledne nějakou dobu omezena. Důkazem toho je, že nejnovější verze systému iOS, konkrétně iPhone 4s a iPad 2, obdržely nejnovější aktualizaci 8.1.1, jejímž cílem je zlepšit fungování, ale trpí uživateli systému iOS 8.

Jedním z problémů ovlivňujících mnoho zařízení, která již mají iOS 7 v loňském roce, Problém s připojením k App Store. Někdy, když si chceme koupit nebo stáhnout aplikaci, kterou jsme již zakoupili, zobrazí se nám zpráva: Nelze se připojit k App Store. Můžeme zařízení restartovat, resetovat, smazat nastavení sítě, připojit se k jiné síti, která nám nabízí internet … ale problém bude pokračovat bez jakéhokoli vysvětlení.

Po nějaké době zpráva pravděpodobně zmizí, což může naznačovat, že server App Store byl v době, kdy jsme se k němu pokoušeli získat přístup, nasycený, což je velmi, velmi vzácné. Ale není to tak. Někdy naše zařízení nechce nebo Nemohu se připojit k App Store z důvodů, které nikdo jiný nedokáže vysvětlitDokonce i ty z Cupertina (to je divné). Nejjednodušším řešením je často to, na které jsme nikdy nemysleli, protože v tomto případě se zdá, že nebude mít očekávaný výsledek, a není to nic jiného než odhlášení z App Store a opětovné přihlášení pomocí našich uživatelských dat.

Pokud nevíte jak, ukážeme vám to níže Jak se odhlásit z App Store vašeho iPadu:

  • Nejprve jdeme nahoru Nastavení> iTunes Store a App Store.
  • V horní části nabídky klikněte na naše ID a zobrazí se nabídka s dostupnými možnostmi výběru Odhlásit se.
  • Pak Znovu zadáme naše Apple ID spolu s přidruženým heslem.

Podle těchto kroků App Store by měl být opět přímo k dispozici prostřednictvím našeho zařízení.