Platforma Apple Search Ads se po létě dostane do Španělska

Pokročilé reklamy ve vyhledávání

Tento nový způsob, jak mohou vývojáři aplikací pro iPhone nebo iPad propagovat své výtvory v App Store prostřednictvím vyhledávání, byl oznámen na WWDC 2016. byl k dispozici pouze pro USA. Aktuálně byl tento seznam rozšířen. Koncem nebo koncem léta rozšíří Apple tuto možnost do dalších zemí, včetně Španělska.

V App Storu jsou k dispozici dvě varianty této reklamní platformy – nezapomeňte, že je k dispozici pouze pro aplikace pro iPhone a iPad. Jeden z nich Pokročilé reklamy ve vyhledávání a Základní reklamy ve vyhledáváníTato druhá možnost je nejvíce doporučenou možností pro nezávislé vývojáře, ne s velkým rozpočtem. Co je cílem této platformy? Získejte větší viditelnost aplikací pomocí vyhledávání uživatelů v obchodě s aplikacemi.

Základní vyhledávání reklam

Jak jsme vám řekli, v současné době je tento typ reklamy a propagace podnikání k dispozici pouze v některých zemích: USA, Spojené království, Kanada, Nový Zéland, Mexiko, Austrálie a Švýcarsko. Tento seznam se však do konce příštího léta rozroste a dostane se do dalších zemí, například: Japonsko, Francie, Německo, Itálie, Jižní Korea a Španělsko.

Konzultovali jsme to s Rubénem Fernándezem, vývojářem aplikace TOC, a byl to on, kdo potvrdil, že tento příjezd skutečně přijde během několika týdnů. Dáme vám také několik poznámek o tom, co můžete s tímto novým nástrojem dělat. Než začneme, řekneme vám to Splatné za instalaci nebo cena za instalaci (CPI).

Řekl, Prvním základním krokem jsou reklamy ve vyhledávání a možná to bude chtít použít více vývojářů. Jedná se o snadno použitelný nástroj, kde si stačí stanovit své cíle: do čeho chcete investovat, aplikaci, kterou inzerujete, a CPI, které pro ni nastavíte. O zbytek se postará Apple. Samozřejmě že máte Měsíční částka, která má být vložena do kampaní: 5 000 $.

Ale Pokročilé reklamy ve vyhledávání, parametry, které můžete ovládat: ve kterém zařízení nebo zařízeních chcete, aby se vaše reklamy zobrazovaly, vyberte klíčová slova, žádný limit měsíčního rozpočtu nebo budete mít podrobné informace o svém cílovém publiku atd. To vše od konce příštího léta, jak jsme vám řekli. Začněte se tedy na uživatele v App Store připravovat jako uživatel.

Prostřednictvím: Apple Post