Podle nedávné studie technická služba společnosti Apple snižuje kvalitu

Apple se pyšní tím, že má velmi šťastné uživatele nejen s produkty, které společnost nabízí, ale také se službami, které nabízí. Zdá se však, že tomu tak již není. Poslední srovnávací zpráva provedená společností StellaService, negativní Péče, kterou Apple nabízí svým zákazníkům. Ve skutečnosti se řadí na čtrnácté místo mezi společnostmi v tomto odvětví. Byl to třetí nejlepší předtím. Jaká kapka!
Mělo by se uvážit, že společnost změnila hodnoty, kterým dala své skóre, ale pro Apple je to stále dobrá překážka. V některých případech je jasné, že rozdíl je částečně způsoben změnami ve společnosti, nad rámec mutace, ke které došlo ve studii, když byly měřeny proměnné. Pokud jsou například vráceny časy zpracování objednávek, kvóta společnosti Apple je v průměru 4,4 dne. Je předpokládáno dvakrát delší než ostatní společnosti v oboruještě menší.
Studie však nehodnotí jen čas navíc, který stráví na Apple. vrátí se pracovní příkaz. Dalším problémem, který je považován za negativní, je obecně doprava. Ve skutečnosti se v tomto případě Apple sám o sobě znatelně zhoršil. Trvalo tedy 2,7 dne, než společnost udělala všechno, zatímco se v předchozím období umístila jako třetí nejlepší zákaznický servis. Nyní je to při troše štěstí v průměru 3,1 dne.
Pokud jde o telefonickou podporu, rozlišení klesá na 94%, ačkoli studie ukazuje, že zákaznický servis společnosti Apple je k dispozici 100%. Navíc to v průměru trvá 30 sekund. Na základě ostatních služeb nabízených společností Apple.