1. Blokování a restartování
Tam bylo mnoho stížností na zmrazení obrazovky Moto G a někdy se telefon libovolně restartuje, i když je obrazovka vypnutá. Může to být způsobeno konkrétní aplikací nebo značkou. Můžete zkusit dočasně opravit a vypnout a zapnout obrazovku, nebo restartovat stisknutím tlačítka napájení na několik sekund. Chcete-li to však trvale opravit, musíte udělat následující:
jeden. Spusťte Moto G v nouzovém režimu (při spuštění telefonu, když uvidíte logo, stiskněte a podržte tlačítko Menu, dokud se nezobrazí zamykací obrazovka). Na obrazovce se zobrazí štítek Nouzový režim.dva. Pokud to funguje dobře, pokud je problém způsoben aplikací, můžete zkusit najít nástroj, který vám dělá potíže, nebo začít znovu.3. Chcete-li to provést, obnovte tovární nastavení Nastavení> Zálohování a resetování.
Může také nastat problém se SIM kartou, zkuste před provedením předchozího kroku použít smartphone s jinou kartou.
2. Chyba baterie
V Moto G vidíme procento zbývající baterie v oznamovací liště. Může přeskočit na špatná čísla z 50% nabitých na 1% a pak zpět do poloviny. Pokud se vám to stalo, můžete obdržet chybu kalibrace baterie, která by mohla souviset s aktualizací softwaru. Nevýhodou Moto G je, že baterii nelze vyjmout ani vyměnit. Zkuste následující:
jeden. Nechte terminál úplně vypustit a vypněte se.dva. Poté jej nabijte na 100%3. Opakujte postup ještě jednou.
3. SIM nebyla detekována
Možná to nezjistí nebo nezjistí poprvé, ale po hodině nevysvětlitelně nerozpozná naši SIM kartu. Může to být proto, že používáte nano SIM s adaptérem (Moto G podporuje pouze Micro SIM) nebo dokonce špatně vystřiženou micro SIM. Zkuste jinou kartu a pokud funguje správně, přejděte k operátorovi a požádejte o kopii.
4. Fotoaparát se na prvním Moto G závadí
Někteří uživatelé obvykle nespustí aplikaci fotoaparátu po upgradu na novou verzi systému Android. Zkuste jej restartovat a zjistěte, zda funguje. Pokud nejdeš Nastavení> Aplikace > Fotoaparát. Klikněte na „Vynutit zavření“, „Vymazat data“ a „Vymazat mezipaměť“. Pokud se stále zobrazuje chyba, může to být způsobeno aplikací blesku třetí strany nebo aplikací používající fotoaparát. Proveďte multitasking, abyste zjistili, který je otevřený, a vypněte jej. Pokud to všechno nestačí, vraťte se do továrního nastavení.
5. Porucha LED oznámení
Někteří ani nezapnou LED, když přijde SMS, e-mail, WhatsApp … To je obvykle způsobeno resetováním dat účtu Google s pokyny k deaktivaci LED v jejich nastaveních (na předchozích telefonech). Řešení je snadné, Motorola má widget s názvem Widget oznámení. Pokud jej načtete na domovskou obrazovku, pomůže vám znovu aktivovat LED, pak ji můžete odebrat a ponechat osvětlení pro vaše oznámení.
6. Ne oznámení
Někteří uživatelé narazili na zajímavý problém s oznámeními. Konkrétně, když jsou připojeni k WiFi, nebudou fungovat, když jsou připojeni k datům. Prvním řešením může být resetování telefonu, ale problém se může vrátit při provádění aktualizace aplikace.
Nevíme přesně, v čem je problém. Mnoho lidí věří, že to nemá nic společného se smartphonem, ale spíše s routerem, ke kterému se připojujeme. Jedním z řešení je deaktivace služby Motorola Alert and Assist.
7. Neobvyklé zvuky
Vypadá to jako jedna z nejčastějších stížností, malý hluk nebo vibrace při otřesech nebo vypnutí telefonu. Někteří lidé to obviňují z haptické zpětné vazby, a přestože jsou neškodní, mohou být nepříjemní. Pokud se vám to stane, můžete mít uvolněné tlačítko.
Snadným řešením je nosit pouzdro nebo pouzdro, které snižuje hluk a chrání váš Moto G. Pokud vám to však připadá nadměrné a znepokojující, neváhejte kontaktovat výrobce.
8. Nízká kvalita zvuku v prvním Moto G
Zvuk je ve skutečnosti docela přijatelný vzhledem k ceně Moto G. Ale samozřejmě mohou existovat závady. Obecně se od zvukového výstupu příliš neočekává, protože reproduktory nelze vysvětlit vzadu (jako je tomu v současnosti téměř u všech výrobců). Jedním z možných vylepšení je změna hodnot ekvalizéru. Jít Nastavení> Zvuky a oznámení> Zvukové efekty. Můžete přehrávat prostřednictvím zvukového výstupu na reproduktorech nebo přes kabelové stereo (sluchátka).
9. Problémy při nabíjení
Restartuje se vaše Moto G během nabíjení? Pravděpodobně došlo k poruše kabelu USB. Nejprve vyzkoušejte jiný kabel, který může být mezi 500 mA a 1,5 A. Zkuste ji nechat na 0 a nabíjet novou nabíječkou tak, že ji vypnete na prvních 20 minut a poté ji zapnete stisknutím tlačítka zapnutí / vypnutí po dobu asi 20 sekund.
10. Baterie poskytuje horší výsledky
Baterie nemusí po aktualizaci někdy dlouho vydržet. Problém může být způsoben nadměrnou spotřebou aplikací, které vyžadují přístup k fotoaparátu. Zkontrolujte, zda jsou všechny aplikace aktualizovány na nejnovější verzi.
11. Problém s analýzou balíčku
Chcete-li nainstalovat aplikace, které nejsou v Obchodu Play, musíte nejprve povolit pole neznámých zdrojů ( Nastavení> Zabezpečení). U Moto G budete pravděpodobně muset také deaktivovat políčko „Ověřovat aplikace“. Pokud jste provedli všechny tyto věci, může mít Moto G problémy s pokračováním instalace APK, když analyzuje soubor balíčku.
V takovém případě zkuste nahrát soubor APK, který chcete, na Disk Google a nahrát jej odtud. Pokud máte rootovaný smartphone, proveďte nastavení pomocí aplikace, jako je ES File Explorer.. Nebo uložte všechna svá data a proveďte obnovení do továrního nastavení.
WiFi a připojení nefungují
Problémy s novým smartphonem v této části jsou velmi časté, od chyb při připojení k routeru po nadměrné vybíjení baterie nebo občasné odpojování. Moje rada k tomu je jednoduchá, ale účinná. Možná už víte, restartujte Moto G a WiFi. Odstraňte a znovu zadejte podrobnosti o síťovém připojení.
Pokud problém souvisí s neustálým odpojováním, přejděte na: Nastavení WiFi> Pokročilá nastavení> Povolit režim spánku WiFi Y Pouze stabilní připojení. Pokud mluvíme o baterii, povolte možnost „Vždy vyhledávat sítě“.
Měli jste s Moto G první nebo druhé generace nějaké další problémy? Nezapomeňte se s námi podělit o své dojmy! Pomáhá také ostatním uživatelům, pokud znáte řešení.