Něco, co je již několik let považováno za pravdivé: Prodej iPadů klesá. To je znázorněno ve statistických grafech společnosti Apple. Zdá se, že prodej klesá již 12 čtvrtletí za sebou.
Ale, to neodráží všechna faktaalespoň z Nad Avalonu. Ve skutečnosti klesající prodej iPadu mini. Pokud z této tabulky vyjmeme iPad mini, 12,9palcový iPad Pro a 9,7palcový iPad Pro obnoví prodej z minulého roku.
“Za poslední čtyři roky jsme byli svědky několika teorií vysvětlujících pokles prodeje iPadů.” Delší cykly aktualizace, větší velikosti zařízení, nižší software, nedostatek profesionálních aplikací … Místo toho se ale zdá, že problémem je iPad mini. “
IPad Mini je jediným viníkem poklesu tržeb
Vlastně to bylo nevyhnutelné. Tablety a větší smartphony nezanechaly na trhu iPad mini žádné mezery. Společnost, která kousla jablko, také nevyvinula hardwarové a technické možnosti svého mini zařízení za více než tři roky.
Zpočátku byl iPad mini inovací, kterou každý miloval. Nyní to šlo do pozadí. A to i přes své nízké náklady.
Nyní je čas vidět, jak to půjde na jiném velmi dostupném iPadu, nízkonákladovém tabletu, který Apple představil před několika dny, který můžete vidět ve videu níže:
Jako výsledek…
Ano, prodej iPadů není to, co býval. Ale pamatujte si to před několika lety nikdo neměl tableta po představení prvních modelů iPadů (a tabletů od jiných společností) jsme si všichni šli koupit ten náš. Ale, Je logické a pochopitelné, že uživatelé nemohou (nebo nechtějí) aktualizovat náš iPhone a iPad každý rok a každý rok.. Co myslíš? Měl by se prodej iPadu zvýšit?
Přes | 9to5mac