Recenze Red Dead Redemption 2 PC Tech, srovnání…

Red Dead Redemption 2 Nakonec je k dispozici pro PC pouhý rok po vydání. Podle standardů Rockstar je to ve skutečnosti dříve, než se očekávalo. Grand Theft Auto V Trvalo více než dva roky, než jsme se dostali na zvolenou platformu. A originální Red Dead Redemption Nikdy to neudělal.
(vložení) https://www.youtube.com/watch?v=PTD7-6RzUqs (/ vložení)
Mnoho lidí špatný chci hrát Red Dead Redemption 2 Když přemýšlíte o tom, jak dlouho Rockstar nechal každého čekat na PC Grand Theft Auto Va myslí si, že je to originální Red Dead Redemption Nedosáhlo to ani PC, roční zpoždění je zcela přijatelné.
Rockstar rád věnuje čas leštění titulů, na kterých pracuje. Red Dead Redemption 2 V tomto ohledu se to nijak neliší. Nejedná se o přímý port verze konzoly, bradavice a vše. Místo toho je zřejmé, že byla věnována velká pozornost tomu, aby se toto stalo pro majitele PC. Verze hry pro konzoly mají na palubní desce jasné aktualizace.
Budeme zkoumat vylepšení, která přinesla verze pro PC. Uvidíme také, jak se hra hromadí až do verze pro PS4.
Nastavení, nastavení a další nastavení

První věc, kterou si všimnete při spuštění verze pro PC Red Dead Redemption 2 je velké množství nastavení grafiky. Existuje více než 40 nastavitelných možností pro vše od dálkových volumetrických efektů a kvality kožešiny až po běžné prvky, jako je kvalita textury. Provádění nastavení nad rámec jednoduchých předvoleb vždy vyžaduje čas. Důvodem je, že musíte použít pokus a omyl, abyste zjistili, která nastavení nejvíce ovlivňují výkon. Rockstar na to dával velký pozor: vytvořili řadu předvoleb, od „dobrého výkonu“ po „dobrou kvalitu“. Každý zářez zvyšuje určitá nastavení. Není to tak spolehlivé, jako když to děláte sami. Pomáhá vám však najít svůj základ mnohem rychleji.
Téměř generace vylepšení
Zde je několik velkých překvapení. Pro začátečníky obvyklé podezřelé, jako je kvalita stínu, netrpí největšími tresty za výkon. Ponechání stínů na ultra poskytuje znatelně lepší prezentaci než iterace hry PS4, aniž by to ovlivnilo příliš vysoký výkon.
Skutečně překvapivý je obrovský dopad kvality odrazu na výkon. V Ultra způsobí kvalita odrazu 40% ztrátu výkonu, což je nejvyšší ze všech standardních nastavení. To je pro nás matoucí, protože Red Dead Redemption 2 zdá se, že standardní prostor na obrazovce používá odrazy. Je velmi možné, že se jedná o optimalizační problém. Mnoho titulů otevřeného světa s odrazy prostoru na obrazovceAssassin’s Creed: Odyssey, za prvé, dobře měřítko s ultra odrazy. To by mohlo být něco, čím se Rockstar bude zabývat v budoucích opravách. Jelikož je vše nyní, doporučujeme nechat mezi nimi odrazy bez ohledu na grafickou kartu.
Mezi další odlehlé hodnoty patří kvalita vody a volumetrická kvalita, na které se vztahují sankce za výkon ve výši 34 procent a 25 procent. Volumetry je dobře známý démon výkonu. v Pohraničí 3, Například samotné snížení stačilo ke zvýšení výkonu na hratelné úrovně na různých hardwarech. v Red Dead Redemption 2, ovládací prvky pro celkovou objemovou kvalitu a úpravy pro měření blízkého a vzdáleného objemu. Tato tři nastavení společně řídí rozlišení objemových efektů a také stupnici LOD pro objemové měření. Vzhledem k neodmyslitelně rozmazanému vzhledu objemových efektů se jedná o nastavení, které nesmírně rádi odstraníme i uprostřed. Opravdu nebudete schopni poznat rozdíl. A váš počítač vám poděkuje.

Ale co kvalita vody? Toto je oblast, kde Rockstar ve skutečnosti posouvá věci na další úroveň na PC. Více než cokoli jiného je to jediný grafický aspekt. Red Dead Redemption 2 Tato myšlenka je opravdovým generačním upgradem. Fyzika vody při maximálním nastavení je úžasná. Vodní žíraviny jsou přesně simulovány do bodu, kdy pohyb v rychlém kruhu vytvoří víry. Jsme si jisti, že Rockstar pro simulaci vody využil výpočet GPU. To je pravděpodobně důvod, proč je účinek tak neuvěřitelně obtížný. Doporučujeme však snížit tento stupeň nebo dva – vztahuje se to pouze na vodní plochy a drasticky snižuje váš celkový výkon.
Nastavení LOD jsou také překvapivě vynikající výkon. Získáte pět možností pro měřítko LOD geometrie a 10 možností pro měřítko LOD trávníku. Nesprávně pojmenované nastavení „kvalita stromu“ také zřejmě řídí výkresové vzdálenosti stromů. Tlačení LODů už dávno Red Dead Redemption 2 Je to jako hra s otevřeným světem – vyplňujte obrovské obrázky na vzdáleném pozadí, zejména na obrazovkách s vysokým rozlišením. Toto je další oblast, kde vizuály dělají jasný skok vpřed ve verzi konzoly.
Vulkan a DirectX 12
Jsme rádi, že Rockstar konečně přechází na nová API. Jako sedmá generace zděděný titul, Grand Theft Auto V Stále postavený na páteři DirectX 9, v DX11 jste získali další vizuální výhody, ale to bylo vše. S Red Dead Redemption 2, přesunuli se na podporu Vulkan i DirectX 12. Jak jsme však viděli dříve Hněv 2, Podpora vulkánu se automaticky neprojeví na lepším výkonu. Red Dead Redemption 2 není to tak náročné na CPU. Stupnice však dosahuje maximálně 4 jader. To znamená, že na výkonu s jedním závitem stále záleží – s částmi Coffee Lake, jako je 9700K, získáte lepší celkovou rychlost snímků ve srovnání s Ryzen. Ve hře nejsou žádné velké rozdíly mezi výkonem Vulkan a DirectX 12. Pokud máte špičkový grafický procesor, můžete vidět lepší výkon než Vulkan při nižších rozlišeních po 1080 Ti. Ale jakmile se začne dostávat do úzkých míst GPU, API na tom opravdu nezáleží.
Přiblížením získáte hru s vyšším rozlišením

Schopnost spustit hru v náhodném rozlišení je obrovským vylepšením pro: Red Dead Redemption 2 Na PC ve srovnání se základními konzolovými verzemi, jako je verze PS4. Špičkové přednastavení pro PC jsou však rozhodně brutální. 2080 Ti v Ultra je jediný GPU schopný překonat překážku 30 FPS při 4K. Chcete-li tuto hru spustit živě v rozlišení 4K na GPU, jako je 2070 Super, musíte ji nasadit na vysokou předvolbu. Přestože jsou hromadné upgrady PC velkým krokem vpřed, je stále důležité si uvědomit, že se jedná o titul postavený na základních konzolách. Zjistili jsme, že prostřední nastavení víceméně napodobuje prezentaci na základních konzolách. Když klesne, je najednou možné zvýšit rozlišení. A pamatujte, že i v těchto prostředích je to působivá hra.
Jak je na tom s PS4? Profesionální verze?
Po připojení k monitoru 4K přináší PS4 Pro výstup v rozlišení 1920 × 2160 se šachovnicí s aplikací TAA pokrývající všechny aliasy. Díky neustálé aktualizaci 30 FPS je to perfektní způsob, jak tuto hru zažít.
Počítače však posouvají věci na další úroveň. Jak jsme již zmínili, fyzika vody zaznamenává v PC generační vylepšení. Mezitím se ve vysoce kvalitních prostředích posouvají LOD v geometrii a prostředí k základně pro intenzivnější a svěží prezentaci. A samozřejmě, pokud máte grafický výkon, hra se zvýší na 4K (a dále). Jedná se o hru, která hraje docela dobře, i když je uzamčena na 30 FPS. Hardware třídy 4K / 30 Ultra 1080 Ti je velkým krokem od toho, co nabízí PS4 Pro.

Celkově si zde Rockstar vedl lépe, než jsme čekali. My máme Red Dead Redemption Je to stále nejlepší způsob, jak zažít jednu z nejlepších her této generace, a to i přes dříve, než se očekávalo, a problémy s výkonem na PC.

