Skutečný příběh her Free-to-Play
App Store je obsazen bezplatnými hrami, hry, které od nás nepožadují nic stahovat, jsou (zpočátku) zdarma. V posledních letech se rozšířilo používání těchto her. Kompletní a podrobná hra za rozumnou cenu se již neprodává, obchod nyní zahrnuje hry „zdarma“, které nejsou ničím jiným než omezenými hrami, které čekají na vyzkoušení. Bohužel, právě teď jde bezplatná hra a nákupy v aplikaci ruku v ruce, vývojáři viděli, jak husa při této metodě snáší zlatá vejce a nepřestanou ji využívat, dokud nebude suchá, ale … Jak založil celý tento cirkus?
Apple vytvořil nákupní systém v aplikaci a nyní je nadměrně využíván
Příběh sahá až na samý začátek App Store. Zpočátku, když se obchod otevřel v roce 2008, neexistovaly žádné testy ani ukázky her, a pokud jste je chtěli získat, museli jste si je koupit za přemrštěnou cenu, pokud je porovnáte se stávajícími hrami. Než jsme šli dál, stál Super Monkey Ball v té době asi 10 $. Po chvíli se lidé unavili a řekli, že nejsou ochotni zaplatit tolik za hru.
Po několika měsících v obchodě se vývojářům podařilo přilákat veřejnost do svých aplikací příležitostným nabízením nebo snížením ceny aplikace. O několik let později však Apple vyvinul hru s nákupy v aplikaci. Zpočátku, pokud to vývojáři chtěli použít ve svých hrách, museli si za to účtovat alespoň 1 $, po chvíli bylo toto omezení zrušeno a takto se zrodila mikroplatbová móda.
Stejně jako cokoli jiného, co se týče peněz, to bylo před zkušeností hráčů. I když je pravda, že existují některé hry, které používají kombinaci mikroplateb a samotné hry vyváženým způsobem a aniž by bránily vašim zkušenostem, drtivá většina to zneužívá jako kasino a číhá, aby získala největší část. Pokud tedy hrajete druhou a odmítáte ji ovládat, doporučujeme se vybavit trpělivostí, protože čím více jdete, tím více překážek vás postaví do dalšího hraní.
Apple by měl vyvinout nové metody pro App Store. Nechceme, aby byly zakázány nákupy v aplikaci, bylo by to nefér vůči jakýmkoli vývojářům, kteří je dobře používají, ale zakáže to jejich nadměrné používání nebo těm, kteří se chovají spíše jako kasino než jako hra. A začíná to změnou myšlení jako spotřebitelů obsahu, měli bychom přestat krmit nosnici zlatého vejce a vsadit na hry, které nabízejí hodiny a hodiny zábavy za rozumnou cenu, ty nestojí víc než káva, kterou kupujeme každý den, a pravděpodobně nám to bude trvat déle.
Sdílejte tento článek se svými přáteli na Facebooku, Google+ a Twitteru pomocí tlačítek, která najdete na začátku. Děkuji!
Přes | iMore