Apple je prodejní gigantSpolečnost stále více prodává, a to navzdory špatným proroctvím, která pro společnost předpovídali mnozí analytici, ale pravdou je, že kluci v Cupertinu vždy zlepšují své výsledky, když kupují akcie před svými investory, a pak to nevědí. Můžete lhát, záleží na tom, kdo a ve které zemi je otevřený …
Obchodní politika, která se vyvíjí díky již známým zařízením cenové strategieJe pravda, že zařízení společnosti mají poměrně vysoké ceny, ale je také pravda, že nás občas překvapí příležitostnými akcemi a dokonce poklesem ceny, což jsme viděli na Apple Watch a Apple Watch. To znamenalo, že při absenci oficiálních výsledků podstatně zvýšil prodej. V oboru propagační akceMinulý Černý pátek nás překvapili propagacemi věnovanými tomuto jedinému prodejnímu dni a na začátku školního roku spustila společnost Apple kampaň „Zpátky do školy“ se vždy zajímavými propagačními akcemi. A nadešel čas Apple aktivuje propagaci „Zpátky do školy“ v Austrálii, Japonsku a na Novém Zélandu… Níže uvádíme všechny podrobnosti o této zajímavé kampani …
Už víte, že tyto země byly první, které tuto kampaň obdržely, protože teď, když začínají školní roky. Od 7. února do 16. března, Všechno Personál vzdělání a studenti bude trvat Apple dárkové karty při nákupu některých zařízení společnosti.
- v Austráliedo polí MacBook Air, MacBook, MacBook Pro, Mac Pro nebo iMac Obdrží dárkovou kartu v hodnotě 100 USD (76 USD) nebo a iPad Pro 70 USD (54 $).
- v Nový ZélandKarta pro řadu MacBook nebo iMac 105 NZ $ (77 $), A společně iPad Pro 75 NZ $ (55 USD).
- A Japonsko 8500 jenů (76 USD) s MacBook a iMaca 5 500 jenů (49) pro něj iPad Pro.
Apple se vrací k dárkovým poukazům namísto sluchátek Beatsvydali nové náhlavní soupravy Beats, které pravděpodobně stojí mnohem víc než dárkové karty, jako v posledních letech. Můžete získat představu o tom, co uvidíme v jiných zemích.Když znovu aktivují příslušné kampaně „Zpátky do školy“, včetně Španělska.