Spotify utratil spoustu peněz za podcasty, takže …

Poslouchá. Spotify je unavený dělat si legraci tady. Společnost utratila spoustu peněz za podcasty. Hodně, hodně. A opravdu musíte začít něco slyšet, protože v následujících letech určitě utratíte ještě více.

Myslím tím, že i hudba je dobrá, nedělejte si chybu, ale pokud v roce 2019 utratíte za formát pouze 400–500 milionů $, služba vás bude opravdu potřebovat, abyste zde udrželi konec výhodné nabídky, a jen, hezky, začněte sdělovat věci. Tento týden společnost Spotify představuje nové tlačítko, které vám pomůže tento návyk začít.

Tato funkce, kterou si poprvé všiml The Verge, se dostává k uživatelům na různých trzích, jako jsou USA, Velká Británie, Brazílie, Mexiko, Irsko, Nový Zéland a Austrálie, omezená na uživatele, kteří k poslechu dosud nepoužívali Spotify. podcast. Stále si myslím, že to platí pro širokou škálu uživatelů. Spotify je v tomto prostoru stále relativně novým účastníkem, a přestože podcasting rychle roste, mnoho posluchačů se již rozhodlo pro hráče.

Služba zde má velkou dynamiku a snaží se odlišit prémiovými nabídkami v záplavě bezplatného obsahu. Spotify rozhodně masivně tlačil podcasty do svých virových balíčků na konci roku a nechal je vyniknout mezi umělci, i když jste poslouchali jen epizodu nebo dvě.

Discovery může hrát velkou roli. Jedná se o hádanku, kterou se mnoho platforem stále snaží vyřešit nad rámec jednoduchých návrhů. Společnost uvádí, že s touto funkcí bude Spotify doporučovat své vlastní podcasty, nikoli Spotify. Vzhledem k velikosti vaší investice však bude zajímavé sledovat, jak moc své nabídky používáte.