Blog

Spotify utratil spoustu peněz za podcasty, takže …

Poslouchá. Spotify je unavený dělat si legraci tady. Společnost utratila spoustu peněz za podcasty. Hodně, hodně. A opravdu musíte začít něco slyšet, protože v následujících letech určitě utratíte ještě více.

Myslím tím, že i hudba je dobrá, nedělejte si chybu, ale pokud v roce 2019 utratíte za formát pouze 400–500 milionů $, služba vás bude opravdu potřebovat, abyste zde udrželi konec výhodné nabídky, a jen, hezky, začněte sdělovat věci. Tento týden společnost Spotify představuje nové tlačítko, které vám pomůže tento návyk začít.

Tato funkce, kterou si poprvé všiml The Verge, se dostává k uživatelům na různých trzích, jako jsou USA, Velká Británie, Brazílie, Mexiko, Irsko, Nový Zéland a Austrálie, omezená na uživatele, kteří k poslechu dosud nepoužívali Spotify. podcast. Stále si myslím, že to platí pro širokou škálu uživatelů. Spotify je v tomto prostoru stále relativně novým účastníkem, a přestože podcasting rychle roste, mnoho posluchačů se již rozhodlo pro hráče.

Služba zde má velkou dynamiku a snaží se odlišit prémiovými nabídkami v záplavě bezplatného obsahu. Spotify rozhodně masivně tlačil podcasty do svých virových balíčků na konci roku a nechal je vyniknout mezi umělci, i když jste poslouchali jen epizodu nebo dvě.

Discovery může hrát velkou roli. Jedná se o hádanku, kterou se mnoho platforem stále snaží vyřešit nad rámec jednoduchých návrhů. Společnost uvádí, že s touto funkcí bude Spotify doporučovat své vlastní podcasty, nikoli Spotify. Vzhledem k velikosti vaší investice však bude zajímavé sledovat, jak moc své nabídky používáte.

Back to top button

Annonsblockerare upptäckt

Du måste ta bort AD BLOCKER för att fortsätta använda vår webbplats TACK