Tato iniciativa podporovaná YC připravuje čínské studenty na pracovní místa …

V posledních letech se datoví analytici přesunuli z volitelných kurzů na vysoce slibnou kariéru, ale poptávka po aplikovaných kvantitativních dovednostech v obchodních rozhodnutích předstihla nabídku, protože vysokoškolské osnovy se často nacházejí. zaostává za rychle se měnícím pracovištěm.

CareerTu, startup v New Yorku, který zahájil bývalý marketingový manažer společnosti Amazon, si klade za cíl překlenout tuto mezeru v talentech. Přemýšlejte o tom jako o Codecademy pro digitální marketing, analýzu dat, design produktů a mnoho dalších podniků, které chtějí, aby detekovala vzory v datovém moři, které by potenciálně mohly zlepšit efektivitu podnikání. Ziskové šest let staré podnikání provozuje prosperující komunitu 160 000 uživatelů a 500 náborářů, včetně Amazonu. Google a Alibaba jsou místem v nově vytvořené sestavě Y Combinator, což je výkon, který zaručuje šek ve výši 150 000 $ z akcelerátoru založeného na Mountain View.

Svým způsobem CareerTu Pomáhá začínajícím technologickým firmám s omezeným rozpočtem školením out-of-the-box datových vědců. “Americké společnosti mají v dnešní době vysokou poptávku po digitálním marketingu a schopnosti dat … ale ne všechny chtějí nebo utrácejí peníze za vzdělávání, a my můžeme vstoupit sem,” vstoupila Xu do Amazonu poté, co byla pohřbena. Online výukové programy o digitálním marketingu.

Koncert platil dobře a Xu cítil potřebu podělit se o své zkušenosti s lidmi, jako je on: čínští pracovníci a studenti, kteří hledají práci s daty v USA, začali blogovat a nakonec se stali online školou. CareerTu nabízí většinu svých kurzů zdarma a za poplatek si vyhrazuje hrst prémiového obsahu. Jeho 6000 uživatelů aktivně platí, což v loňském roce znamená tržby kolem 500 000 USD. Virtuální akademie se stále vyvíjí, protože mnoho studentů se vrací a stává se mentorem, což pomáhá jejich čínským kolegům dosáhnout amerického snu.

Zakladatel Y Combinator Paul Graham (druhý zleva) Zakladatel CareerTu Zhang Ruiwan (druhý zprava) a členové týmu / Foto: CareerTu

Hledání zaměstnání v USA může být skličujícím úkolem pro mezinárodní studenty, kteří potřebují přesvědčit zaměstnavatele, aby investovali čas a peníze do získání pracovního víza. Vízová past se však stává méně relevantní, pokud jde o dopad na hrozné datové schopnosti.

“Společnosti by mohly najmout místní lidi pro práci s daty, ale najít správného kandidáta je velmi obtížné,” řekl Xu. LinkedIn odhaduje, že v roce 2018 zažily USA nedostatek více než 150 000 lidí s „dovednostmi v oblasti vědy o datech“ a našly uplatnění nejen v technologiích, ale také v tradičních průmyslových odvětvích, jako jsou finance a logistika.

„Na národnostech v tomto případě nezáleží,“ pokračoval Xu. „Zaměstnavatelé rádi požádají o pracovní vízum nebo dokonce zelenou kartu pro správného kandidáta, který jim pomůže ušetřit na marketingových kampaních. A mnoho Číňanů má silné znalosti v oblasti dat a matematiky.

Čínská firma ve Spojených státech.

Ačkoli většina uživatelů CareerTu žije v USA, podnikání je založeno hlavně na WeChat, Aplikace pro zasílání zpráv společnosti Tencent je mezi čínskými uživateli všudypřítomná. Závazek CareerTu vůči WeChat v oblasti marketingu obsahu, získávání uživatelů a mentoringu je příkladem toho, jak pomáhá rozšiřovat kontinuitu uživatelů super aplikací a rozšiřovat globální přítomnost zámořských Číňanů.

Udržování CareerTu v ekosystému WeChat je stále logičtější poté, co si Xu uvědomí, že dotazů z jeho domovské země přibývá. V roce 2018 žilo v Číně pouze 5 procent uživatelů CareerTu, z nichž většina byli vývozci na Amazonu. Na začátku roku 2019 se podíl zvýšil na 12 procent.

Xu věří, že v práci působí dvě síly. Na jedné straně čínští vývozci opouštějí společnost Amazon, aby zřídila nezávislé stránky elektronického obchodování, což je dílem úsilí Shopify. Do Číny vstupuje v roce 2018. Alternativní cesta dává obchodníkům větší kontrolu nad značkou, maržemi a přístupem k informacím o zákaznících. Na druhé straně prolomení gigantu elektronického obchodování vyžaduje, aby čínští prodejci byli více zběhlí v oslovování zahraničních kupujících – na odbornost, na kterou je CareerTu hrdá.

Careertu

CareerTu nabízí online kurzy prostřednictvím WeChat / Photo: CareerTu

Velké čínské technologické společnosti od vedle se stále více obracejí do zahraničí, aby podpořily růst. Bytedance je pravděpodobně nejagresivnější dobrodruh mezi svými vrstevníky za poslední roky a získal mediální podniky z celého světa, včetně Musical.ly, které se později spojí s TikTok. Někteří z čerstvých absolventů CareerTu ve skutečnosti pracovali na populární video aplikaci. Rostoucí čínský zájem nedávno připravil půdu pro Zhangův domov založením první čínské kanceláře v Čcheng-tu, klidném městě známém svými panda parky a svědky technologického boomu.

Stejně jako zahraniční společnosti potřebují před vstupem do Číny intenzivní kurzy WeChat, globalizující se čínské společnosti musí znát marketingové mechanismy Facebooku. a ačkoli Google zakázal čínskou sociální síť a vyhledávač.

Když se americké společnosti zbláznily, vytvářejí dlouhodobé plány, které zahrnují „vytváření modelů, testování A / B a průzkum z velkých dat,“ řekl Xu. Ve srovnání s tím jsou čínské společnosti, které se potýkají s konkurenceschopnějším prostředím, agilnější a oportunističtější, protože nemají čas na promítnutí nebo testování různých proměnných v kampani.

“Odchod do zahraničí je pro čínské společnosti skvělý, protože je převyšuje nad jejich americkými protějšky,” řekl Xu. “Učíme Číňany na západě, ale čínskou marketingovou metodu se učíme také od hráčů, jako je Bytedance.” Jsem nadšený, že se některá z těchto zámořských čínských společností za pár let stane místním favoritem. “