Taxi budoucnosti je součástí současnosti (II): Lyft

Taxi

Někteří říkají, že pokud nepřítele nemůžete porazit, musíte se k němu přidat. Lyft měl mnoho příležitostí připojit se k Uberu a jít do války. dva titáni taxi 2.0tuto možnost však vždy popřel a kvůli svému vedení nadále sázel na velmi agresivní marketingové kampaně. růstové pirátství a opravdu dobrá služba všude.

Soutěžte za každou cenu

Pokud Lyft charakterizuje jedna věc, je to prudká rivalita, kterou má proti Uberu. To mělo za následek ztráty ve výši několika milionů dolarů za její cenu. skvělé propagační akce a spousta pobídek pro řidiče, něco, na čem investoři příliš nezáleží, vzhledem k tomu, že fialová společnost dokázala každý měsíc zvýšit počet uživatelů a upevnit se jako druhá volba ve Spojených státech.

A to je jedna z prvních věcí, které bychom měli pro Lyft zvážit: zatím. Funguje pouze v severoamerické zemi. Plány expanze této aplikace nebyly tak ambiciózní jako Uber, a ačkoli její generální ředitel mnohokrát hovořil o expanzi Evropy, pravdou je, že se zdá, že ji krátkodobě nevidíme.

Nekomplikovaný

Aplikace Lyft velmi jednoduchéVe skutečnosti má pravděpodobně nejjednodušší rozhraní ze všeho, co uvidíme v tomto vláknu mini recenze. S růžově zbarveným odstínem, o kterém je již známo, že je v rozhraní dominantní, získáváme mapu a některá pole, která mají být vyplněna naším počátečním a cílovým místem, a také možnost vybrat si mezi klasickými možnostmi cesty: Linka (sdílení a ukládání automobilů), Lyft (standardní), Plus ( 6-místný) a Premier (luxusní vozy s koženými sedadly). Linka je obzvláště zajímavá, protože její cena je pevná ai když auto nesdílejeme, vždy zaplatíme méně než za běžný Lyft.

To vše bylo osladeno velmi rozumnou dobou přivítání a velmi pozitivní uživatelskou zkušeností ve městech v USA, které jsem testoval. Aby byla práce hotová a jak jsme již zmínili dříve, Lyft nabízí velmi agresivní marketing, něco, čeho můžeme jako uživatel využít.

Stejně jako u ostatních aplikací můžete využít výhod bezplatných výletů do registru pomocí tohoto odkazu (částka se liší podle data, ale obvykle se pohybuje od 25 do 50 USD), nebo se můžete zaregistrovat bez propagačního kreditu.

Naše ocenění

redakční recenze