Vývojáři rostoucího počtu platforem společnosti Apple budou brzy moci vydávat kódy pro zlevněné předplatné.
Nyní s macOS, tvOS, watchOS, iOS a iPadOS… naštěstí máme App Store, který je propojuje.
Společnost Apple oznámila novou funkci s názvem Nabídkové kódy. Název je samozřejmý, ale je třeba mít na paměti několik podrobností.
I když je již dlouho možné publikovat kódy pro zlevněné aplikace, vývojáři se zasekli, kolik stojí proti vývojářům, kteří používají vlastní platební systémy společnosti Apple, pokud chtějí nabízet zlevněné předplatné.
Kódy nabídek jsou společností Apple definovány jako „jedinečné alfanumerické kódy, které nabízejí bezplatné nebo zlevněné ceny za automaticky obnovitelné předplatné.“
Tyto kódy lze distribuovat online nebo offline. Pro účastníky fyzických událostí mohou být nabízeny slevy (pamatujete si je?), Například.
Vývojáři mohou upravit soulad kódu tak, aby byl dostupný jakémukoli zákazníkovi, stávajícímu i novému.
Zákazníci mohou na jednu nabídku použít pouze jeden kód, ale na svém účtu mají současně až 10 aktiv.
Apple snížil o 30 procent předplatné za první rok, takže je to způsob, jak generovat další příjmy pro společnost kromě vývojáře. Výpadek společnosti Apple byl snížen na 15 procent u zákazníků, kteří pokračují v předplatném po prvním roce.
Očekávejte, že se nová funkce nabídkových kódů objeví později v tomto roce s plnými verzemi iOS a iPadOS 14.
Chtěli byste o těchto otázkách diskutovat s vedoucími v oboru? Zúčastněte se 5G Expo, IoT Tech Expo, Blockchain Expo, AI & Big Data Expo a Cyber Security & Cloud Expo World Series umístěných na stejném místě s nadcházejícími událostmi v Silicon Valley, Londýně a Amsterdamu. Štítky: obchod s aplikacemi, jablko, vývojář, funkce, ios, ios 14, ipad, operační systém ipad, kódy nabídek, předplatné