App Store ztrácí kvalitu?

Různé chyby nebo snížení výkonu, které iOS přetáhl od velké změny, kterou přinesl iOS 7, kterou Apple zanedbával, aby nikdy neunikl podrobnostem, se nezdá být daleko od vyřešení po aktualizacích. Ale to, co nás dnes zajímá, je jedna z vlajkových lodí operačního systému Apple, kontrolní bod pro ty, kteří chtějí, aby se naše iDevices zvenčí staly mnohem užitečnějším prvkem. Analyzujeme App Store, který dnes máme.
Dnes z mého pohledu chci udělat malou analýzu toho, jak App Store v průběhu let ztratil kvalitu. I když je to pravda, jak jsme zde oznámili, App Store generuje větší příjmy a generuje více pracovních míst než Hollywood, z mého pohledu, možná teď, když nabízí méně kvality z jiných úhlů.
Část úspěchu, možná ne tolik …
Procházení a zkoumání nových věcí z iPhone bylo vždy silnou stránkou App Store, vybrané sekce nebyly nikdy tak snadné, atraktivní a dobře organizované, ale my se zaměříme na sekci „úspěchy“. Nacházíme pátou aplikaci Facebook Messenger v iPhone App Store, následovanou zatím kmotrou Facebookovou aplikací Proč zde dostávají dvě aplikace hodnocení s hodnocením jeden a půl hvězdičky?. V Cupertinu potřebují vědět, že hromadné stahování aplikace neznamená kvalitu aplikace, nikoli množství podvádění, které se v těchto žebříčcích vyskytuje tak často kvůli zjevnému podvodu, který jejich popis předpokládá. funkce.
Možná je jasné, že úspěšné stahování není daleko od úspěchu ani pro uživatele, ani pro operační systém. Toto je první a určitě neskončí jako úspěchy v aplikacích App Store, které nefungují přímo kvůli chybám v jejich aktualizacích nebo přímo nefungují tak, jak slibují.
Abychom v žádném případě nebyli přívrženci, dalším příkladem tohoto nesmyslu je aplikace Google Chrome pro iPad, která je v App Storu na sedmém místě s pozoruhodným hodnocením jako dvě hvězdy.
Není pochyb pomáhá vývojářůmNejen s vědomím, že nebudou mít velký počet stažení, ale také se souhlasem společnosti Apple Neobtěžujte se zdokonalováním aplikací na úroveň, kterou vaše zařízení vyžaduje.
Mikro platby nás napadají
Tato kultura neříká, proč ji exportuje z obchodu Android Play, protože cíl kupujícího platí méně za aplikace nejen kvůli možnostem, které nabízí operační systém, ale také kvůli rozsahu, ceně a rozmanitosti. hardware nabízený zařízeními. Průměrný uživatel Apple vždy upřednostňoval platit „mincovní“ cenu většiny aplikací výměnou za to, že se vzdal reklamy a příjemných prémiových funkcí. Nejběžnější metodikou pro ty, kteří to chtěli udělat tímto způsobem v App Store, bylo ve skutečnosti nabídnout dvě aplikace, bezplatnou verzi nebo verzi bez reklam za minimální cenu nabízenou App Store.
Ale přišli a vypadá to tak. Pokud nechcete utrácet peníze za své placené funkce, bezplatné aplikace, které jsou prakticky zbytečné pro cokoli jiného, než zabírají místo v paměti zařízení, jsou často za mnohem vyšší cenu než stejný rozsah aplikací dostupných v App Store v minulosti. . Nemluvě o hrách, které obsahují úrovně, které je absolutně nemožné porazit bez utrácení peněz.
Je to eticky a právně omezeno na podvody a zdá se, že Apple s tím nic neudělá, kromě nahrazení textového obsahu tlačítka, které říká „zdarma“, tlačítkem s názvem „get“.
Ztráta úsilí
V kancelářích Cupertino se zdají mnohem více znepokojeni tím, že to můžeme dát oznamovacímu centru nebo nám říct, jak můžeme zobrazit obsah na našem iPhone, ne co.
Příkladem je rychlé odstranění widgetu Spouštěč, který nám pomáhá rychle přistupovat k našim bezplatným aplikacím z Centra oznámení, nebo PCalc, který nám umožňuje mít kalkulačku. Další obětí podivné politiky filtrování aplikace Sotre se stal přehrávač VLC, který je mezi všemi operačními systémy velmi populární.
A co filtry?
Tady je otázka: Pokud se chystáte odinstalovat, proč to zahrnout? Pokud to nefunguje, jak to mohou zahrnout?
Je neomluvitelné, že narazíme na aktualizace nebo aplikace, které se neotevřou ani po instalaci. Nechci si myslet, že něco, co nefunguje na žádném komerčním zařízení, funguje na zařízeních, která používají na Cupertinu, takže jde o to, že nikdy nebyly testovány.
Kde jsou podrobnosti o uživateli?
Začneme s aplikací «12 dní 12 dárků»V minulém vydání kvalita talentovaného obsahu výrazně poklesla, Apple to chtěl zjistit, ale nepřinesl nám obsah, který by na minulé Vánoce potěšil všechny jeho uživatele, udělal něco mnohem překvapivějšího, nic. Můžeme to brát jako prohlášení o záměru úsilí, které jsou některá oddělení Apple ochotna poskytnout.
Pokračujeme s aplikace týdneV posledních týdnech už je nebudeme kritizovat, ale jejich užitečnost jsou většinou aplikace, které neposkytují žádné inovace ani neposkytují uživatelům žádnou potřebu. Nedávno jsem stáhl aplikaci Shades of the Week, o které hovořili naši kolegové z iPadu Actiality, i když je to docela zábavné, není to nic víc než nově objevený Tetris, to je v pořádku, ale nepamatuji si, kdy jsem minule využil výhodu aplikace týdne, a někdy jsem dokonce zapomněl, že tam propagace je.
Výsledkem je, že celá tato vůle obecně snižuje kvalitu zařízení, protože nemůžeme ignorovat, že aplikace jsou srdcem našeho zařízení a bez nich by byly k ničemu. Ani já nechci nikoho oklamat, stále je to světelné roky před konkurencí, pokud jde o kvalitu jako App Store, Play Store nebo Windows Phone Store, ale důvody se zdají pomalu mizet. Zdá se, že následující slovo design není jen o vzhledu, ale také o tom, jak funguje.
S příchodem Apple Watch bude na seznam přidán nový App Store a ve světě tvrdé konkurence, jako jsou nositelná zařízení, věříme, že jeho aplikace stojí za to, takže vynikne z davu. Doufejme, že to nepřijde na úkor zbytku obchodů s aplikacemi.