Indexování Wordu v několika krocích

Přidejte adresář do aplikace Word je to vlastně docela jednoduché. Dokud budete používat průvodce, vytvořili jsme pro vás o něco více níže. Dobrá věc v této příručce je, že je velmi jednoduchá a snažíme se ji co nejvíce shrnout, takže v několika krocích můžete: Vytvořte adresář v aplikaci Word bez nutnosti mít velké znalosti o tomto tématu.
Jak přidat adresář do Wordu
Uvidíme, jak přidat adresář do Wordu v několika krocích. Nejlepší ze všeho je, že to děláme v několika krocích, jejichž splnění je velmi jednoduché. K tomu nemusíte mít spoustu znalostí aplikace Word.
Průměrný uživatel, který má s tímto programem málo zkušeností, by měl být schopen postupovat podle této příručky. bez bolesti hlavy uprostřed procesu.
První věcí, kterou je třeba objasnit, je, že text musí být v aplikaci Word. Také potřebujete znát text, který chcete použít jako rejstřík. Když v tom máte jasno, vše, co musíte udělat, je „Formulář„A potom kliknout“Styly a formát“.
Vpravo se otevře nové okno. Zde vše, co musíte udělat, je vybrat část textu, kterou chcete použít jako adresář. Co uděláte, až si to vyberete, “Nadpis 1“. Tento krok budete muset opakovat pro každý nadpis.
Jakmile máte všechny názvy adresářů, stačí kliknout pravým tlačítkem myši na místo, kam chcete adresář přidat. Poté zvolte možnost „Přidat„A pak jdi tam, kde se říká“Odkaz«Do konce»Rejstřík a tabulky“.
Zde uvidíte okno, kde musíte vybrat „Obsah„A pak musíš stisknout, kde je uvedeno“PřijmoutA tímto způsobem se přidá index.
Jak přizpůsobit adresář Word
Viděli jste, jak je to snadné? Existuje jen velmi málo kroků k přidání adresáře do Wordu. Ale můžete Přizpůsobte stejně jako možnosti v aplikaci Word Tímto způsobem vám nabízí, abyste byli profesionálnější.
«Obsah«Budete to moci bez problémů přizpůsobit.» Aby však bylo vše jasné, podívejme se, co každá z těchto možností znamená.
Zobrazit číslo stránky: To znamená, že každému titulu bude přiděleno číslo. V případě, že chcete, aby se čísla objevila na pravé straně stránky. Jediné, co musíte udělat, je zaškrtnout políčko „Zarovnat čísla stránek správně“.
Zarovnejte čísla stránek doprava: víte co to znamená. Aby se však tato možnost objevila, je nutné zaškrtnout políčko „Zobrazit čísla stránek“.
Vyplňte znak: Pokud zaškrtnete tuto možnost, body, čáry atd. Řada postav jako např. Přidáno k titulům.
Místo čísel stránek použijte hypertextové odkazy: Co to udělá, je převzít adresáře a převést je na hypertextové odkazy. Tímto způsobem je stiskneme a přejdeme k názvu, který jsme si vybrali, což je velmi užitečná možnost.
Formáty: několika slovy se jedná o písma nebo typy písmen, takže můžete trochu změnit text a dát mu velmi osobní nádech.
Zobrazit úrovně: Tato možnost nám dává, je zvýšit nebo snížit počet titulů, které vložíme do indexu.
Doporučuje se také trochu vyzkoušet možnosti, abyste si to vyjasnili. Navrhuji vám, abyste si vytvořili kopii dokumentu tak, aby fungovala (aby se vytvořila záloha), a začali zkoušet dotyčnou kopii, abyste mohli plně pochopit, jak přidat adresář do aplikace Word a především jej přizpůsobit. Takto je opravdu velmi profesionální a opatrný.
Jak vytvořit adresář v aplikaci Microsoft Word 2007 nebo 2010
První věc, kterou je třeba mít na paměti v takových případech, nazývaných také textové tabulky, je, že mohou být vytvořeny dvěma způsoby.a samozřejmě vám chceme ukázat každého, protože každý uživatel může mít oblíbeného.
Automaticky
Pro nás a většinu uživatelů je nejlepší automatická metoda indexování aplikace Microsoft WordProtože tímto způsobem budou přidány, když přidáme obsah, který je jeho součástí. K tomu musíte dodržet tyto kroky:
- Nejprve převezme příslušný dokument a vytvoří nadpisy, podnadpisy a všechny vnitřní oddíly, které text nese. To lze provést v sekci Tituly výběrem nejdůležitějších částí obsahu.
- Pokud zjistíte, že se vám nelíbí možnosti písma, kde se zobrazují nadpisy, podnadpisy a text, můžete vždy přiřadit různé v části Nadpis, která se zobrazí v horní části aplikace Word. Otevře se okno, kde si můžete vybrat svůj oblíbený styl.
- Na konci toho musíte jít do Vložit, Číslo stránky a vybrat typ, který nejlépe vyhovuje tomu, co hledáte.
- Po dokončení přejděte do nabídky Rozvržení stránky vlevo, dokud se nedostanete k obsahu. Opět vyberte design, který se vám líbí nejvíce, a nakonec přejděte na Přidat obsah.
- Uvidíte, že se nyní otevřelo nové okno s náhledem tabulky. Pokud souhlasíte, klikněte na Přijmout
- Ve výsledku uvidíte, že indexování indexu bylo přidáno perfektně a bude přidáno do indexu při přidávání obsahu.
Ručně
Jak jsme již řekli V takových případech existuje druhá alternativa k ručnímu vytváření adresářů.a přestože je třeba věnovat trochu větší pozornost, někteří uživatelé to upřednostňují. Postupujte podle těchto pokynů:
- Po otevření dokumentu nastavte zarážky tabulátoru na pravítku
- Pokud jste ji již vytvořili, přejděte na Zobrazit a poté na Pravidlo
- Když uvidíte vodorovné pravítko, musíte vytvořit zarážku tabulátoru. Musíte kliknout na přesný bod systému, kam budou směřovat čísla stránek vašeho obsahu.
- Po dokončení poklepáním na tuto zarážku karet zobrazte okno Karty
- Zkontrolujte, zda je povoleno zarovnání vpravo, a pokud chcete, vyberte znaky odsazení, které bude textový procesor zobrazovat mezi každou položkou a číslem stránky. Pokud ne, nechte vše jako originální vzhled
- Na konci předchozích kroků zadejte název, který odpovídá první položce, a stiskněte klávesu TAB.
- Poté zadejte číslo stránky a stiskněte klávesu Enter
- Na rozdíl od předchozího se jedná o manuální proces a tento krok byste měli opakovat pro každou novou položku, kterou provedete.
Jak vytvořit předplatné ve Wordu?
A skončíme dalším tutoriálem, o kterém si myslíme, že může být v těchto situacích užitečný, a to přímo o tom, jak vám ho ukázat. Jak se přihlásit k odběru ve vašich dokumentech Word krok za krokem:
- Vyberte část textu s dolním indexem
- Použijte formát, který obsahuje dolní index, který vás zajímá. Za tímto účelem přejděte na domovskou stránku, poté styly a tam je jeden, který říká Nadpis 1 pro adresáře a Nadpis 2 pro předplatitele.
- Jakmile použijete styl, přejděte na obsah, který jste vytvořili pomocí prvního z našich výukových programů.
- Klikněte dovnitř jeho obsahu
- Bude vytvořen nový rámeček a vy budete aktualizovat tabulku v horní části
- Klikněte na to. Zobrazí se vyskakovací okno s možnostmi aktualizace.
- Změny se projeví kliknutím na Aktualizovat celou tabulku a Přijmout.