Instagram již má rychlé odpovědi v přímých zprávách

Víme, že Instagram Lze s ním zacházet dvěma způsoby, jako je image značky nebo normální profil. Ať už máte jakýkoli přístup, Instagram nám nyní umožňuje vytvářet rychlé odpovědi.

rychlé odpovědi Byl vytvořen pro uživatele, kteří pravidelně dostávají stejné otázky, například: „Dobrý den, jak se máte?“, „Kdy je nová kolekce vydána?“, „Kolik stojí program?“ Atd. a musí odpovídat na stejnou věc několikrát denně.

Mark Zuckerberg, loučím se s Facebookem, co teď?

Instagram již umožňuje použití rychlých odpovědí

Tuto inovaci vidíme v našem obchodě s aplikacemi a aktualizovat instagram na nejnovější verzi. Pokud stále nedostáváte automatické odpovědi, nemějte obavy, protože se jedná o příchozí aktualizaci.

Fortnite pro Android: jedná se o kompatibilní mobilní telefony

Programovat rychlé odpovědi musíme postupovat podle těchto kroků:

  1. Otevřete přímé zprávy Instagramu.
  2. Klikněte na ikonu ikony srdce a 3 tečky, které se zobrazí v textovém řádku vedle galerie.
  1. Přidejte text, který se má objevit, když vám píší.
  2. Nakonec napište text ve zkrácené formě, aby začal, když přejdete na odpověď.

Obrázek - Instagram již má rychlé odpovědi v přímých zprávách

Pravdou je, že vysvětlení není příliš jasné, ale měli bychom v zásadě psát totéž dvakrát. Za prvé, odpověď na uživatele a Instagram je vaše rychlá odpověď.

Jak řekl někdo jiný prediktivní klávesnice. Takže pokud jsme zvyklí opakovaně odpovídat na to samé, chce nám Instagram pomoci vyhnout se nutnosti psát stejnou odpověď tisíckrát. To je jeho hlavní funkce rychlé nebo automatické odpovědi ze sociální sítě.

Něco opravdu užitečného pro firemní profily na sociální síti. S rychlé odpovědi Šetříme čas, ale nemůžeme přizpůsobit vztah mezi značkou a zákazníkem.

K čemu jsou nyní a jaké jsou automatické odpovědi nebo rychlé instagramové odpovědiMusíte to jen uvést do praxe a zjistit, zda to vyhovuje vašemu způsobu práce a jestli to opravdu usnadňuje práci.

Buď opatrný! El Corte Inglés nedává iPhone 8 k 15. výročí svého internetového obchodu

Považujete použití rychlých odpovědí za užitečné? Myslíte si, že je tato aktualizace nutná? Jaká je vaše oblíbená sociální síť?