Apple zaplatí otci 6 000 $ za nákupy jeho dcery

Proč je systém Free to play tak efektivní?

Nemělo by být překvapením, že bezplatné hry se v mobilních hrách změnily v obrovský finanční úspěch. Zdarma hrát (FTP) Odkazuje na jakoukoli hru pro iOS v App Store, která umožňuje uživatelům tuto hru stáhnout aniž byste museli za toto stahování platit. Vlastně, 82 ze 100 nejlepších her “Pokladna” iPhone aktuálně používá FTP. A ze zbývajících 18 her pouze 5 her nenabízí žádný druh nákupů v aplikaci. Těchto 13 her je někdy označováno jako pay-to-play (PTP).

nejlepší hry ipad zdarma

To předpokládá, že příjem pouze 5 her na aktuálním seznamu 100 nejlepších platících her závisí na počáteční prodejní ceně. Jak vrcholí FTP hry? Prostřednictvím nákupů v aplikaci. Tyto typy nákupů v aplikacích zvyšují výnosy z těchto aplikací na vrchol her pro iOS. Podívejme se na klíče k tomuto systému, které stále více vývojářů používá ve svých aplikacích.

Růst virtuálních produktů

Takzvané virtuální předměty ve hrách pro iOS jsou většinou fiktivní předměty, jako jsou zbraně, vozidla nebo budovy, se kterými postavy ve hrách interagují. Tyto položky se obvykle nakupují ve hře za skutečné peníze. Globální trh s virtuálním zbožím dosáhl v roce 2012 15 miliard dolarůčíslo, které stále roste.

free-games-ios-delete

Společnost TechNavio našel korelaci mezi rostoucím počtem domácností s širokopásmovým připojením na internet a růstem trhu virtuálního zboží. Tato zpráva ukazuje, že stále více lidí má možnost nakupovat virtuální produkty, ale nepomůže pochopit motivaci k nákupu těchto produktů.

Techniky zpeněžení používané vývojáři

Není žádným tajemstvím motivovat hráče k nákupu virtuálního zboží ve hrách. Stačí hledat na internetu “Vydělávat peníze” a „Free to play“ najděte několik článků napsaných s cílem naučit vývojáře her nejlepší způsob, jak vydělat peníze z prodeje virtuálního zboží.

hry-ipad-ovládání-iphone

Musí být splněny 3 podmínky:

  • Teorie toku: Jedná se o maximalizaci času, který hráč stráví ve hře.
  • Zprostředkující měna: Druhou základní součástí hráčů při nákupu virtuálního zboží ve hrách je zavedení přechodné měny, která přímo nesouvisí s měnami reálného světa.
  • Dynamické ceny: Zahrnuje nabídku více typů převodu mezi měnou reálného světa a měnou hry.

Když jsou splněny všechny tři podmínky, hráči pravděpodobně utratí skutečné peníze za zvýšení množství virtuální měny, kterou mají ve hře, aby získali virtuální zboží, které chtějí, bez ohledu na to, jak drahé jsou tyto virtuální položky. v realitě.

Skutečné náklady na virtuální produkty

paper-pad-future-video-games-1

Kapesní hráč Nedávno sestavila seznam deseti nejdražších položek dostupných k prodeji prostřednictvím nákupů v aplikaci. Upozorňujeme však, že tyto položky se nekupují přímo ve skutečné měně, většina se prodává ve měně her, jako jsou šperky, mince nebo koblihy. Nejlevnějším koncem seznamu je Barney’s Bowlarama ve hře The Simpsons 300 Koblihy (nebo 20 $) nebo Blackbeardova loď v Playmobil Pirates za 5 200 drahokamů (40 $).

Na dražší straně máme kopí General Spear ve hře Eternal Warriors za 5 200 drahokamů. (nebo 100 $) nebo „Apathy Bear Gun“ 3999 válečných peněz ve hře Gun Bros (minimálně 600 $) I když existují způsoby, jak tyto částky ve hře vydělat, trvá to dlouho. Problém netrpělivců spočívá v tom, že může přijít skutečný astronomický účet.

Nadměrné výdaje dětí

propagační-aplikace-hry-ipad2

Diskutovali jsme o některých případech dětí, které někdy utrácejí spoustu peněz za nákupy ve hrách. Pamatujete si na toho britského chlapce, který za nákupy utratil 3 700 liber? Toto není jediný případ a rozhodně nebude poslední. Koncern dosáhl takového bodu, že britský právní obchodní úřad zkoumá, zda takové hry nevyvíjejí nadměrný tlak na děti, aby platily za další obsah.

Hráči jsou se svým nákupem spokojeni

games-offers-ipad-iphone1

Když má vývojář her perfektní vzorec, bude mít prospěch nejen z finančního hlediska, ale také z budování spokojené zákaznické základny, která bude mít pocit, že peníze, které utratí za hru, za to stojí (pokud se to netýká dětí). Výzkumná firma EEDAR 75% hráčů, kteří utratí 50 $ nebo více za hru byli spokojeni s tím, co udělali.

Jak můžete kontrolovat své vlastní výdaje?

hry-ipad-iphone

Pokud hledáte způsob, jak udržet rozpočet pod kontrolou pro virtuální zboží, jednou z možností je zabránit zařízení nakupovat v aplikacích. I když to může být volba pro některé, rozhodně to není volba pro mnoho hráčů, zejména těch, kteří hrají hazardní hry. Místo toho, co vypadá nejlépe strávit rozhodnutí o nákupu mimo herní prostředí. Například karty iTunes lze zakoupit místo kreditní karty banky, což pomáhá korelovat hodnotu virtuálního zboží s jeho skutečnou hodnotou.

Když se věci opravdu zhorší

ipad-texas-poker

Pracovníci podpory iTunes společnosti Apple byli vždy velmi vstřícní a užiteční, když nákupy neproběhly tak, jak bychom chtěli. Navíc, jak jsme již viděli, společnost Apple zahájila program vracení nežádoucích nákupů, například nákupů provedených dětmi. Tuto možnost můžete také použít „Nahlásit problém“ Uvedeno na faktuře iTunes.

deskové hry-ipad.jpg

Udržování spokojenosti zákazníků iTunes je rozhodně klíčem k udržení určité úrovně kvality. S celosvětovým apetitem pro virtuální zboží, který dosáhl 15 miliard dolarů, jak bylo diskutováno na GigaOM, Zážitek z hraní FTP je naprosto trvalý. Čím dál více hráčů se s tímto typem her seznamuje, spokojenost se stává běžnou součástí vývojářů, kteří na těchto hrách vydělávají spoustu peněz, a zákazníků, kteří za ně rádi platí.

Co si myslíte o tomto tématu? Máte nějaké zkušenosti? “nepříjemný” s nákupy některých her v aplikaci?